fredag 29 maj 2009

Vacker

Hej hopp i det fina vädret! Verkar som det blir riktigt varmt idag och det gillar jag. Det är ju sommar :) Helgen är här snart jag är ledig idag men imorgon jobbar jag hela dagen. Men det gör inget kvällarna är ju långa nu och vi ska grilla med min bror och pappa :)




















Var ju som sagt och plockade blommor häromdagen. Ställde dem på hallbyrån, som för övrigt är det enda fina just nu hihi. Men på måndag sover vi i nya lägenheten, jipppiiiiii..... Nytt sängval gjorde vi igår kväll, men ni får se till helgen.







































Om ni ser där bakom så står det en doftpåse där. Den kan jag rekommendera det är Suds and soaps. Luktar sommar och finns på en del inredningsaffärer. Kan även rekomendera den som luktar bomull eller Fresh Linnen.


































Blev mycket bilder på en grej, men gillar det mycket.

Vad ska ni göra i helgen? Nu ska jag äta frukost, sen ska jag bege mig till skattemyndigheten och fråga hur jag deklarerar lägenheten innan nästa år. Sen ska jag packa för full rulle :) Inte så mycket kvar nu.

Ha en solig och varm fredag, kramar

15 kommentarer:

StinasLoppis m.m sa...

Hejsan , grilla är ju så gott mm...Åh idag är det verkligen SOL o varmt härligt Ha en fin helg på jobbet Kramisar /STina

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå så vacker bukett. Det ser verkligen trevligt ut i din hall. Vad spännande med nya lägenheten, hihi. Ska bli så kul att se den här på bloggen.

I helgen ska jag iväg på någon utförsäljning av växter. Det ska tydligen vara helt galet men billigt dock. Ska bli intressant. Sen ska jag och min N på fest. Så ska jag och mamsen till Slottsträdgården Ulriksdal på söndag. Fullt upp med andra ord.

Ha en fin ledig dag! Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Vaaa? Har nya Lantliv kommit? Kram Madeleine

Ida sa...

vad mysigt det ser ut med vackra färska blommor. Vill ge mig ut och plocka lite på stört. Vad härligt med flytt. Så kul att få börja om lite. Vilket fint trådarbete du gjort i inlägget nedan - vad duktig du är (och sambon med förstås=) )

Ha det så gott.
Kramar Ida

Vit som snö sa...

Då är vi två som jobbar hela helgen men jag känner som du, sommartid får man nyttja kvällarna att vara ute.
Det ser jättefint i hallen, första intrycket den som kommer in får o vem vill inte mötas av färska blommor! Lycka till med allt nu!
Kram Cilla

Ett ögonblick sa...

Hej!
Vad fint du har gjort, sommarens alla blommor....

Vet inte vad stämpelfärgen heter, som jag använt på brickorna, men det är en vanlig vattenlöslig. Jag har lackat ganska mycket efteråt för att få en hålllbar och avtorkbar yta. Kanske inte så shabby men jag gör det i min stil.
Lycka till med flytten och ha en riktigt bra pingsthelg.
kram
//lisamaja

Ett ögonblick sa...

Glömde säga att jag ska jobba i trädgården i helgen , det ska ju bli kanonväder:))
//lisamaja

Fias Drömmar sa...

Vad gott det lät med att grilla =)
Blommorna är jättesöta där med lampan =)
Hoppas det gick bra hos skattemyndigheten.
Kramar Fia

Fias Drömmar sa...

Hahah vad skoj, jag kan säga att med den madrassen vi har så får jag nästan klättra upp i sängen hihih, men den är helt underbar!!!
Vad roligt att du är med i utlottningen =)
Lycka till!!!! =)
Kramar Fia

Fias Drömmar sa...

Hahaha jag är 1,62 lång eller kort hihi, den är rätt hög men inte för hög. Lyxigt hög =) Snygg förklaring hahah..
Din karl har smak han =)
Kramar Fia

Fias Drömmar sa...

Helt sant, madrass på golvet och bara rulla ned på golvet, nej tack!!
Perfekt höjd på sängen för att bädda, man behöver inte böja sig ned och kräla över sängen =)
Och man får plats med förvaringslådor under också =)
Kram Fia

Myownhome sa...

Haha, jaa.. Att sy kan ju vara rätt prövande för tålamodet. :P

Vilka fina blommor! det är så härligt med alla blommor som finns överallt nu. :)

Ha det fint!
/johanna

Huset vid ån sa...

Tack för titten inne hos mig...Ha de riktigt bra fast du ska jobba! Fin bild du visar...Kram Therese

Helena sa...

Hej! vad mysigt med grillning i det vackra vädret! Själva ska vi ut och kolla på Stockholm marathon i dag sen blir det kanske nån loppis i morgon! ha en härlig helg! Kram Helena

Madeleine Berglund sa...

Hej! Jaa, visst kom Lantliv, härligt! Var dock inget toppen nummer, men helt okej ändå. Solen skiner och det är rena rama sommaren, jag älskar det! Kram Madeleine