torsdag 7 maj 2009

Att inspireras

God morgon alla!
Det är väldigt lätt att bli inspirerad av andra bloggare :) Det vet vi ju sen länge. Det är nästan så att man kan bli en liten härmapa hihi. Igår gjorde jag nämligen lite saker i lera. Jag är långt ifrån klar med alla ideer jag har. Men jag testade att göra detta.














Haha min sambo fick sig ett gott skratt när han såg vad det stod på denna. Hmf, han förstår inte riktigt. Men jag tycker det budskapet är viktigt då man lätt kan glömma att njuta av stunden.















Gjorde en till mina kakor :)




















Så två st till mina Mårbackor :) Det var ett roligt pyssel.
Ska visa fler jag gjort en annan dag. För nu måste jag äta frukost för att sen sticka till jobbet en stund.
Mina vänner, det är redan Torsdag :) Weiii visst går det fort.
Kram

14 kommentarer:

Fias Drömmar sa...

God morgon!!!!
Men så fint det blev!!!! Har sett att någon annan hade gjort sådana,hur gör man?? Vill ha sådana, är såååå himla sööööta =)
( Inte hört något ännu, grrrrr)
Kram Fia

Fias Drömmar sa...

Ja jag tänkte att hon får till imorgon eftermiddag på sig, sen ringer jag =)
Var inne på panduros sida, hittade leran men inte stämplar?
Hoppas dock att det var rätt lera =)
De är så söta, vill ha sådana skylat typ överallt ju. Förlåt mig för om jag härmas nu!!! Det är bara sååååå fina.
Kram

Fias Drömmar sa...

Nu kom jag inte ens in på Panduros sida igen.. Men hittade till min enorma förtjusning en butik som bara har Panduro saker på stan. Ska kolla där och hoppas på det bästa =)
Vill verkligen ha det jobbet =)
Puuhh vilken tur, undrar vem som är först med allt egentligen? Tex kotavlor?
Kram Fia

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ååå vad fina skyltar. Sådana vill jag nog också göra, på tal om att härma, haha. Vad är det för lera? Vad är det för bokstäver? Huvudvärken släppte med hjälp av en tupplur, skönt. Ja tiden går fort och snart flyttar ni, spännande. Har ni fått er lägenhet såld? Kram Madeleine

Nettan sa...

Men de vart jättebra =0).
Sådana vill jahg med göra !
Men har inga stämplar än & köpstopp har jag med.

Kram Nettan

Pengastorm sa...

Vilka lantliga och fina skyltar! Skojigt med eget pyssel! Väldigt trevlig blogg!
// Maria

Vita små hjärtan sa...

Men så fint, vad händig du är! Kram

Fröken Fräken sa...

Vad fina dina blev! Jag ska helt klart köpa lite vit lera och dona lite mer. Jag har en till idé på vad jag vill göra.

Tror inte att det är pollenallergi, för det känns faktiskt lättare att andas utomhus.. men jag känner mig bättre!

Anna-Lena sa...

Dina skyltar blev verkligen jättefina. Köpte stämplar häromdagen men nu bara MÅSTE jag få tag på lera. Visst är det roligt med all inspiration man får från alla bloggar. Såg också "Fröken fräkens" och bilden ligger kvar i huvudet än så jag kommer nog bli en till härmapa. Kramar Anna-Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina skyltar du gjort. Nu blir det många apor hihi.. jag tar allt en tur till Panduro. Såg i förra inlägget att du köpt lera där. Vilket bra pyssel.
Ha en fin helg
Kram till dig
AnnaMaria

Fias Drömmar sa...

Heeej!!!!
Stämplarna var slut i butiken =(
Men som tur var fanns de på Clas Olsson!!! Så jag for hem från stan och "bakade " skyltar =)
Dina blev mycket finare!!!
Inte hört något ännu...
Hur hade du det igår sen?
Kramar Fia

Fias Drömmar sa...

Åhhh så roligt med inköpslista, jag tillhör den gruppen som gör listor på ALLT!!
Plantagen kanske skulle få ett besök idag hihihi.
Ska göra ett nytt inlägg ikväll med bilder på skyltarna, nu sitter jag mest och svär över symaskinen som inte syr sog vi kommit överrens om, grrr.
Hur länge hade du dem i ugnen?
Kram

Fias Drömmar sa...

Puuuh vilken tur, trodde jag var ensam om att de var mjuka efter 15 min. Vet dock att våran ugn är heeeelt kass.
Sant, Plantagen är också mer plånboksvänligt =)
Nej gud nej bara symaskinens fel, aldrig vårat hihih =)
Nu blir det en promenad till bilverkstan och lösa ut den röda faran och bli 7000 kr fattigare. Nu vill jag vinna på triss!!!
Kram

Anna-Lena sa...

Hej,

vilka fina skyltar. Blev inspirerad av dig och "Fröken fräken". Jättekul pyssel. Tyckte även min son Hugo med. Han gjorde flera st. Kramar