onsdag 20 maj 2009

Det går framåt

God morgon! Här skiner solen idag, får hoppas den håller sig kvar hela dagen. Inte är jag frisk än. Det går framåt en aning iaf. Var igår och tog prover eftersom jag inte är förkyld eller något och sänkan var riktigt hög. Kanske en infektion i kroppen. Idag ska jag iväg och ta mer prover.




















Humlen är som riktigt ogräs fast bättre. Den växer så det knakar.















Likaså Lavendeln.

















Ikväll ska jag ha visning, och det blir förmodligen såld för dem sa av att se på bilderna skulle dem kunna ta den, men man vill ju självklart se den :) Så hoppas inte det ändras. Men ska ha några här att titta imorgon med ifall. För visst är det bäst att några får komma imorgon med? Det kan ju vara så att någon ändrar sig.

Ha det gott vänner!

14 kommentarer:

Fias Drömmar sa...

Heeeej!!!
Hoppas proverna inte visar något galet, du måste bli frisk tjejen!!!
Vad duktig du är med att plantera blommor, önskar jag kunde vara hälften så duktig =)
Och du syr fast kroppen skriker, jag bugar för dig =) Resultatet blev jättefint!!!!
Lovar att hålla tummarna att de vill ha lägenheten så ni kan ägna alla tankar åt det nya stället =)
Ha en kanon dag!!!
Kramar Fia

Vita små hjärtan sa...

Härligt med planteringar!!! Hoppas orken kommer snart! Kram/Agnetha

Ett ögonblick sa...

Hej vännen!
Skönt att höra att det går framåt, om än lite, med din hälsa. Både min dotter och jag hade jättehög feber och ont i kroppn, men utan förkylningssymptom, i flera dagar. Fast det var i vintras så vi trodde nog att det var "influensan" som härjade då, vet inte om den fortfarande finns kvar i landet.
Så fint du har gjort med krukorna, får jag ta efter?
Hoppas att ni får sålt lägenheten, ska hålla tummen ikväll.
Fortsätt att krya på dig!
Kram lisamaja

Vit som snö sa...

Då håller vi tummarna att den blir såld!
Vad trist att du måste vara sjuk nu i den här ljuvliga årstiden, hoppas du får någon dunderkur!
Kram Cilla

Villa Carl Larsson sa...

Vad spännande! Ska ni ha visning på läghenhet? Jag har tyvärr inte riktigt hängt med. Jag hoppas på all lycka för dig i alla fall :) Och att du ska bli frisk också. Ta det lugnt bara om du har en infektion i kroppen. Förmodligen är det nåt sånt när du har feber.

Kram Josefin

Fias Drömmar sa...

Men vad roligt!!! Grattis till att den är såld =)!!!
Måste kännas bra?
Jo jag gör kotavlor,finns några kvar som är till salu =)
Men oj vilken sänka!!!! Vad gör man för att få ordning på den??
Ta det lungt kvinna !!!
Kramar Fia

Fias Drömmar sa...

De kostar 95 kr plus frakt..
Den som jag köpte gav jag 195 kr för (!).
Hoppas att du blir frisk snart och slipper antibiotika och annat, håller tummarna igen =)!!!
Kramizz Fia

Fias Drömmar sa...

Jag håller på göra fler, så de finns ett tag =)
Ja det vore inte fel med löning nu hihih =)
Kram fia

Hanna sa...

Fint du har det på balkongen!
Så söta små lavendelskott :)

Krya på dig!
Kramar / Hanna

Vit som snö sa...

Grattis Vännen, så kuuul!
Hoppas han är prickfri killen nu så är allt klart. Härligt!
Kram Cilla

Ekebo sa...

Tråkigt att vara sjuk hoppas du kryar på dig snart. Alltid kul med planteringar.....spännande att se när det växer. Ha det gott Kram Malin

Fröken Fräken sa...

Men då var då som attan om de inte ska kunna ta reda på vad du är drabbad av så at du kan bli hjälpt att bli frisk igen. Man kan ju ha väldigt långdragna förkylningar också.
Hoppas att visningen går bra!

StinasLoppis m.m sa...

Hoppas du piggnat till sitter oxå här med feber o fryser brr... men de en vanlig förkylning Kramis/Stina

Madeleine Berglund sa...

Hej! Hur mår du nu? Min hostmedicin gav mig kramper och illamående. Hemskt. Nu har jag en ny medicin och det verkar hjälpa faktiskt.Vad fint du gjort på balkongen. Hoppas lägenheten blir såld nu! Kram Madeleine