fredag 1 maj 2009

Nya lappar

Hejsan alla! Ååå så fint det är ute nu, jag bara njuter i fulla drag. Hoppas ni hade en fin Valborg. Min var lugn med lite jobb och sen sitta på balkongen och njuta av nya numret av Lantliv. Ooo så härlig den var denna gång.
Fick jag mitt paket i veckan från Nordljus.















Helt underbara....

















Men dessa kommer inte upp förrän om någon månad. Om precis en månad får vi nyckeln till nya lägenheten.
Som det ser ut ska vi utnyttja ROT-avdraget till hallen och köket. Vi orkar inte göra detta själva om det inte blir för dyrt då. Jag är inte gjord av pengar hihi.

















Nu ska jag röja upp här innan pappa kommer, vi ska till honom och grilla och jag ska slipa ett bord.
Ha det gott i solen.... Kram

6 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Oj, så fint och romantiskt med pricar och hjärtan, verkligen super gulligt. Säljträning låter intressant, fick du lära dig något bra knep måntro? Min lavendel har inte tittat upp ur jorden än. Mycket märkligt. Jag vill ju ha fagra lavendelblommor i sommar. Än finns det hopp! Kram Madeleine

Fröken Piff sa...

Vilka fina saker! Och tack för din kommentar:) Vad kul med flytt också! Det är ju jobbigt med såklart men det roliga tar överhanden:) Ha en fin dag! Kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Jag åt min frukost stående idag framför mina odlingar. Vips, så fick jag syn på något mycket litet men ändå grönt i en av lavendelkrukorna. Se där se där, det är på väg ändå.Jag har hunnit med så mycket idag, känner mig riktig stolt. Det luktar målarfärg i hela lägenheten, häärligt.Hur ska man hantera den veliga personen då??? Jag är väldigt nyfiken, hihi. Kram Madeleine

Fias Drömmar sa...

Jättefina grytlappar, verkligen.

Hoppas ni har en fin kväll med grillen =)

Birgitta sa...

Vilka fina grytlappar m.m. som du köpt. Och vad roligt med nytt boende. Ha en skön helg.
Kram Birgitta

Jenny sa...

Hej Annika!
Jättesöta saker du beställt från Nordljus, de har så mycket fint!

Vad spännande med en flytt att se fram emot:)

Ha en skön helg,
kramis Jenny