måndag 18 maj 2009

Jag lyckades

Kan säga att det är en stor prestation för tillfället att sitta här. Kroppen kokar, svetten rinner och jag måste ha en kall handduk och öppet fönster för att inte smälta bort. Hög feber är nog bara förnamnet. Men jag lyckades ta kort på min ena lampkjol :) Men kan säga att jag fick sitta ner hehe.
Hur kommer det sig att jag bara har feber, yrsel och ont i kroppen i 4 dagar? Är det något annat än influensa?
Jaja nu kommer mästerverket :P




















Lampfoten har varit svart innan, men spraymålade den i helgen för den ska stå i vardagsrumsfönstret sen.





















Tycker den är så söt när man har lampan tänd.

Nu ska jag kurera mig, blir nog inget jobb för min del imorgon :(

Ha det toppen, kramar

13 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, vad söt!! Har du sytt den själv? Super söt ju...

Krya på dig, nu ska jag snart slänga i mig lite mat innan jag åker till frisören och får håret färgat...

Kramar!!

Vit som snö sa...

Vilken söt lampa det blev!!
Men din stackare, nog låter det som influensan tycker jag.
Vila mycket o glöm inte att dricka!
Krya på dej!
Kram Cilla

Nettan sa...

Men så söt lampan vart, du är duktig du =).
Usch det låter inte bra, hoppas du kryar på dig !
Kram Nettan

Anna-Lena sa...

Vad fin lampan blev! Älskar lampkjolar! Krya på dig! Kram Anna-Lena

Lisa.L sa...

Åååå vad fint! Krya på dig !

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ååå så fint det blev med spraymålning och ny lampskärm. Suuuper! Men stackare, KRYA PÅ DIG!!! Kram Madeleine

Anette sa...

Sååå söt lampskärm, vad du är duktig
Ha det så bra

kramar @nette

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, jag var faktiskt på jakt efter de där svindyra men har inte hittat några. Så då gjorde jag en själv. Måste dock ordna så att man inte skär sig på kanterna högst upp. Det blir så skarpt. Kul att du gillar den och kanske gör en själv. :) Jag ska till doktorn idag och hoppas på hostmedicin. Krya på dig! Kram Madeleine

Ett ögonblick sa...

Stackars Dig!
Hoppas du mår bättre idag. Det ÄR jobbigt med feber och du måste vara rädd om dig.
Jättesöt lampskärm!

Kram
//lisamaja

Lisa.L sa...

ja vara med då andra rensar det e det bästa =) jag var där idag med och fick en stor gammal bricka i silver, kryddburkar, bokstöd mm! Och hon sa nu då jag vet att du gillar sånt så ska jag spara sånt som ska kastas så får du kolla igenom det om du vill ha nå mera saker =) woho! Killen kommer inte bli glad på mig med allt detta hemsläpandes *haha*

Villa Carl Larsson sa...

Men WOW vad du har varit duktig. Den blev ju supersöt!! Och stackare som har feber. Du vet väl att det enda som hjälper är vila. Inget annat! Det är segt.. 4 dagar. Är du inte ens förkyld?

Kram Josefin

Ida sa...

Vad skönt att höra att du blev nöjd, alltid lika nervös innan jag skickar dem. Vilken fin lampskärm och vilka vackra kuddar, du är ju riktigt duktig på att sy. Kommer dofta ljuvligt i sovrummet. Skulle gärna ha såna i vårt sovrum men då skulle sambon klaga konstant.

Ha det så gott.
Många kramar Ida

Vita små hjärtan sa...

Stackare...krya på dig!!! Kram/Agnetha