torsdag 1 januari 2009

Vår i sinnet

Nu är julen utstädad och våren har börjat att få komma in. Jag har dessutom städat ur 2 st garderober :) Känns som en lättnad att få bort en del. Även en lättnad att få städa bort julen.



















Här är lampkjolen. Jag strök den med lavendelvatten. Så nu doftar det gott.
















Lite kakformar i en burk är fint.






































Fruktlådan har jag pysslat om i.... Blev riktigt nöjd över den.

















Det här hjärtat har jag piffat upp idag. Bundit brudslöja omkring det. Det var riktigt pillit. Men fint blev det. Ska ha ett stort sådant på dörren sen.





















Hoppas ni alla hade ett bra nyår, det hade jag :)

Ha det gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du har gjort det hemma hos er.
Lampkjolen är underbar.
Jättefint hjärta med brudslöja, kommer nog bli toppen med ett hjärta på dörren.

God fortsättning!
Kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, det var verkligen en lättnad att städa bort julen. Det blev så mycket plats, man kan andas friskt och börja om. Nu får jag lust att flytta och få renovera från början. Tänk så kul det vore. Kram Madeleine

Mjuka sa...

Har fortfarande lite kvar att städa bort. Vill gärna ha mina vita stjärnor kvar, det lyser så mysigt i fönsterna, när de är uppe.
Ha en god fortsättning
kramar Malin

Compact Garden sa...

God fortsättning..Visst är det mysigt när det pyntas till jul, men efter helgerna..då vill man allt ha in det vanliga igen:-)
Kransen du gjord var jättefin blir lite sugen på att göra en sådan jag med till dörren../Anne

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå tjejen!

God fortsättning till dig med..
Skönt att du städat ut julen, ska nog göra detsamma någon dag.. man tröttnar rätt fort på alla julsaker!
Hoppas du får en mysig helg!
Hörs..Kram Maria