lördag 10 januari 2009

Askar

Hej alla igen, jag lyckades att ta mig till jobbet. Men har fortfarande väldigt ont men ska försöka att äta något lite senare.

Men nu ska jag visa vad jag pysslat med.
















Egengjorda tändsticksaskar.... Dessa säljer jag för 5kr styck+en liten fraktkostnad.















En med krona på och en utan.... Den med krona kostar 10kr den andra 5kr.





















Jag la alla i en passande burk.... Vill man ha fler än 1 så gör jag på beställning.
Vill ni ha så lämna en kommentar eller mejla mig på annika_84_@hotmail.com

Bra saker till sig själv eller som gå bort present :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöta!
Så pysslig du är :)

Själv har jag jämt göra med och stryka gardiner och fixa och dona.
Det mesta av julen, inklusive granen *suck*, är nu ett minne blott.

Ha det bra vännen och jag hoppas det onda i magen ger med sig snart.

Kram!

Mia sa...

Ja, pärlhyacinter hade de fått in på Plantagen men inte på en handelsträdgård jag också var på. Dyra som attan men det var de värda. Snart kommer de väl finnas överallt, då brukar också priset gå ner. Då köper jag fler såklart! :)

Fina askar du har gjort!

Ha en mysig lördagkväll!
Kram Mia

Sara sa...

Så fina askar :-) Önskar dig en fin söndag.
Kram Sara

Anneli sa...

Tack för kommentaren!
Stackars dig, hoppas du mår bättre idag.
Söta askar du gjort!!!!

Önskar dig en trevlig vecka

Kram Anneli.

Madeleine Berglund sa...

Hej! Vilka söta askar du gjort.. Himla fina.. Vilken underbar karl du har som ger dig blommor. Jätte vacker bukett. Fler män borde ta efter honom.. Jag älskar att få blommor men får det bara från mamma om jag inte köper själv såklart. De där fikat ser himla sött ut. Var har du köpt dom? Är det köksbordet du ska måla? Jo Wallander har köpt hus vid havet och polisstationen ser helt annorlunda ut. Filmen var helt okej. För lite vyer av Skåne tycker jag. Men visst, en svensk polisfilm går alltid in i mitt hjärta, haha. Den var bra! Hihi.. Krya på dig!!!! Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Ahha, ett skåp i furu, jag förstår. Det kommer att bli en helt ny möbel med ny färg. Ska bli så spännande att se! Själv tänkte jag mjukstarta med att måla en pall svart. Sen blir det vår stora bokhylla som ska få sig en ljusgrå omgång, fast där kräver jag hjälp från min käresta. Annars ser jag inget ljus i tunneln de närmaste månaderna. En hel vecka kvar till nästa helg, trist... Pennyhouse, är det en butik som finns där du bor? kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Ahaa, tack för tipset. Då ska jag kika in där. Jaså du håller också på med tvätt. Jag passar på att tvätta på förmiddagen innan jag ska iväg. Videkvistar är så fina, känns vårigt. Lycka till med strykningen! Kram Madeleine

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hoppas du mår bättre! Det där med att känna sig dålig är ingen hit. Underbara blommor du fick!

Och så skoj med lite piffade tändsticksaskar.

Ha det fint!

Skomakartummen sa...

Det låter inte bra att ha ont i magen. Du kanske ska vara hemma och vila istället för att jobba. Vilka söta askar du har gjort och jag gillar verkligen din hönsklocka, den är orginel och tuff. kram sari