onsdag 21 januari 2009

Alldeles undebart

Utanför hör jag fåglarna kvittra precis som det vore vår. Låter väldigt härligt. Själv sitter jag här och drömmer mig bort. Var nämligen inne på Amaryllis, blomsteraffären som har en massa av inredning. Dem hade varit på Formex mässan och det hade redan trillat in en massa nytt. Nästa vecka får dem mer. Jag blev så salig där inne. Dem gav mig ett vipkort med 20% på allt nästa fredag kväll. Men tyvärr kan jag inte gå så jag bara måste shoppa nästa torsdag. Allt var zink, glas, vitt trä. Fanns så gudomligt mycket som jag bara måste ha :) Personalen vet vad jag gillar med, det gillar jag. Ska bli skönt att få köpa en del nya saker för är så trött på vissa grejer här :(




















Idag blir det lite bilder från badrummet.




















Kanske ha det så här....

Var även upp till mitt jobb och hade fått lite mer tider iaf. Det tackar man för. Blir tokig av att gå hemma.

Nu ska jag ta lite mellanmål... Sen dammsuga för andra gången den här veckan.... (Har nämligen städmani).

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine Berglund sa...

Hej! Tidningen kommer nog ut i mars om jag inte minns fel. För min del skulle den gärna få komma ut idag. Ska bli så spännande! Ååå men gud vilken snygg emaljerad balja/skål. Fina tvålar också. Ljusrosa är såå fint tycker jag. Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Ps. Du är inte ensam om städmani. Här har du en till!!!!!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja nog kliar det smått i shoppingfingrarna... Lite nytt vårfint skulle gärna få komma hem till mig. Ska verkligen bli skoj nu när butikerna får in nytt, och inte "bara" har en massa rea grejer. Förnying förbättrar! Även fast man nu kan göra en del reafynd... :-)

Ha det fint!

Butik Östergården sa...

Vad bra att du fått lite mer tider i butiken. Vad kul att du har en så mysig blomsteraffär. Att kunna shopa loss i. Kan inte påstå att jag har städmani längre, När jag var ung var jag pedant. Men det har gått över inser att med två schäfer hundar är det inte lönt.
Vad gulligt du hade i din tvålkopp. Skulle vilja köpa lite fint till badrummet men vi har ingen bra butik för sånt i Skövde. Så jag får väl se till att skaffa till min butik.
Hoppas du får en mysig dag!
Kram Helen