lördag 10 januari 2009

Inget vidare

Buuäää inte mår jag något bättre idag. Jag har så fruktansvärt ont i magen att jag går på Panodil. Mår illa konstant :(
Men detta ska inte stoppa mig, jag ska till jobbet om en stund. Går det inte går jag hem, men känner jag mig väl så är jag kvar.
Igår fick jag en överraskning. Fick blommor av min sambo :) Jag blev jätteglad.
















Rosa brudslöja i och jättefina rosor som skiftar i lite lime.





















Så här ser köksbordet ut för tillfället.




















Får det lov att vara en kaka :)

Idag ska jag försöka ta mig till blomsteraffären och även fixa andra grejer till mitt pyssel som jag ska hålla på med.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Hej!
Vad tråkigt att du har ont i magen. Det är så frusterande att inte må bra! Jag har en förmåga att deppa ner mig psykiskt när jag blir sjuk i en vanlig förkylning eller något annat. Det är Formex mässan jag ska på i Stockholm. Den är två gånger om året. Det är meningen att jag skall hitta leverantörer som jag kan handla av till min lilla inredningsbutik.
Visst är det väl jättekul när karln kommer hem med en bukett blommor! Du är väl jätte snäll mot honom nu? Kakorna ser smarriga ut jag lider nog att sockerberoende kan inte låta bli sötsaker.
Hoppas du blir bättre i din mage!
Kram Helen

LillaFlisan sa...

Men kära nån!!!

Ska du verkligen ta dig till jobbet när du inte mår bra?!

Lilla Gumman, du ska ju vara rädd om dig!!!

Fast med en sån bukett så måste du åtminstone må liiiite bättre!!!

Den är ju underbar!!

Tänk att dina härliga kakor är precis vad jag behöver nu så här efter julen. Såna UTAN kalorier!!

Nu ser du till att pigga på dig!!!

stor kram

Flisan

Anonym sa...

Vilken vacker bukett!
Vilken rar sambo du har :)

Så mysigt du har gjort det på bordet, jag gillar kakorna och det är precis, som Lilla Flisan skriver, såna jag behöver nu efter jul ;)

Kram!