torsdag 29 januari 2009

Rosa och grönt

Hej!
Då är det redan torsdag weiii.... Har en ganska bra dag idag, börjar jobba kl 14-17 så det är helt ok känner jag idag. Har annars fått jobba hela veckan vilket jag uppskattar.
Men så till gårdagen, jag gick ju in på Amaryllis och jag slogs av vill ha begäret till allt. Men jag visste sen innan att dem hade beställt saker från Ib Laursen som Leila använder.




















Här är dem, skålarna.... Fick bli rosa och gröna eftersom dem såg våriga och finast ut.

















Dem passade in så bra på hyllan i köket.















Men jag köpte faktiskt lite mer saker. Men det får ni se efter helgen då vi varit i Borås.
Ska bli skönt med miljöomväxling.

Så ha en trevlig helg, jag kanske kikar in hos er under helgen.

Kramar

8 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilka raringar... blev sugen på glass när jag såg vad du köpt! =)
Jätte mysiga färger. Spännande att få se vad du handlat mer :P
Borås, där finns väl HM outlet eller har jag fel? Där kan man ju shoppa lite i så fall ;)
Hoppas du får en super mysig helg med svärföräldrar och sambon!!
Kram på dig!

Madeleine Berglund sa...

Ooohh myyyy gooood... Gud så fina, vilka färger!!! Jag önskade mig sånna fast vita i julklapp men fick tyvärr inga.. Men de var riktigt snygga, ojojoj...

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, eller hur, sy på bara inga märkvärdigheter, hihi.. Njut av dina skålar i helgen.. Imorgon ska jag ill Guldfynd med mitt guld, mohahaha..=) Vem hejar du på i Lets Dance nu då? Morgan är ju för go..Kram Madeleine

Mia sa...

Åhh vilka söta skålar. Vårigt och fint med lite ljusa färger.

Kram Mia

Madeleine Berglund sa...

Dynor? Rusta? Vad nu då, jag var ju där igår men såg inga..Däremot hittade jag en tändare för 10 kronor och målarduk till min käresta...hihi. Kram Madeleine

Compact Garden sa...

Nu gör jag ett tredje försök att göra ett inlägg...det måste vara något tok i rymden...men ett försök till..jättefina skålar, dom skulle passa fint till morgonfilen..du har verkligen gjort ett fynd till köket Ha en skön helg i Borås/Anne

Maria - Villa Krutbruket sa...

HAllå bruden!

Har något till dig inne på min blogg ;)
Kram

Anonym sa...

Vilka underbara pastelliga skålar :)

Kram Åsa