torsdag 15 januari 2009

Tillbaka och en fin Utmärkelse

Heej :) Nu är jag på benen.... I morse kände jag mig som jag brukar göra... Pigg och kry.
Tack för alla krya på dig hälsningar :) Man blir ju piggare av att läsa dem.
Vet ni vad!? Jag har fått en utmärkelse av Maria med bloggen Villa Krutbruket. Det tackar jag väldigt mycket för :) Man blir alltid lika glad och det värmer. Dessutom blir jag mer peppad att få motivationen tillbaka.









Denna vill jag självklart skicka tillbaka men även till några andra som gör min dag.

Borta bra men hemma bäst

Mitt Östergården

Fyra rum och kök

Mitt hem och jag

Ha en trevlig kväll.... kramar

4 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Grattis! Och tack så väldigt mycket.

Skönt att höra att du mår bättre! Hoppas nu att du får en riktigt fin helg. Kram!

Mia sa...

Grattis, gullig utmärkelse också! :)

Kram Mia

Madeleine Berglund sa...

Grattis!!! Taaaack för utmärkelsen, tjoohoooo!!!! Lets Dance, inte missa..jag hejar på blondinbella..vem hejar du på? Har du några måsten när det gäller fröer? Persilja är mitt måste...mums...Kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Va roligt att du blev glad!! Tyckte du behövde uppmuntras lite =)
Nja jag har mått bättre måste jag nog säga... *pust* långdraget skit det här..usch hoppas verkligen att jag är frisk tills på måndag så jag orkar jobba...
Skönt att du piggnat till...
Ha en super mysig helg nu!!
Många kramar Maria