tisdag 27 januari 2009

Pelargoner och zink

Hej alla!
Kan meddela att gårdagen gick smidigt och smärtfritt... Så nu är jag lugn igen.
Åter till inredning. Som en del kanske minns så visade jag att jag hade kakfat, ljusstakar och en vas av glas på köksbordet. Mitt kök domineras av glas, zink och vita krukor. Har lite annat med men det visar jag en annan dag.




















Jag är så glad, för varje dag som går växer Mårbackan till sig. Jag satte ju upp dem för bara en vecka sen. Måste säga att dem är väldigt tacksamma. Igår fick dem lite näring med.















Snart är det slut på januari, det tackar man för.... Ingen rolig månad, men februari den kommer att gå undan. Vi ska på dop, jag fyller 25, mycket jobb och en kort månad. Kan det bli bättre :)

Ha en trevlig tisdag.

6 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Dop, kalas och vår i sikte, det kan nog inte bli bättre. Ja, olivträd måste du ha. Jag hittade mitt på ikea för en billig peng tidigt i höstas. Dessa ljuvliga pelargoner, jag älskar dem. Hur ska du fira din födelsedag? Vilket datum är det? Tack för tipset med guldet, jag ska bege mig till gudlfynd senare i veckan med mina dyrbarheter, haha. Ha de gott! Kram Madeleine

annashusidingtuna sa...

Så vackert!
Hoppas att du lyckas med pelargonerna.
Kram Anna

Piffa och Puffa sa...

Vad roligt med dop men kanske ännu roligare med födelsedag. Grattis i förskott.
Kramar Anette

Madeleine Berglund sa...

Låter mysigt att fira födelsedagen med mat och fika. Speciellt fika, haha. Nej, festa är inte favoritsysselsättningen.. Det beror på hur man festar, men i längden är det rätt meningslöst. Mycket roligare med inredning. Whiiiiii... Kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jaa, nu börjar det faktiskt komma ett lite pirr i magen. Börjar gå upp ett ljus att det faktiskt är vårat hus, härlig känsla...
Ja jag längtar också till inredningen, den är ju roligast =) Mkt ideer i huvudet * snurr,snurr*
Hur är det med dig då?
Händer det nåt roligt nu i veckan...
Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad roligt att åka till Borås, händer det nåt speciellt där?
Ja händer en del roliga saker för oss. Dom lyfter på takstolarna imorgon, och på söndag ska sambon köra tävling i Arboga.. Han kör enduro...
Så lite är inbokat annars blir det kanske lugnt..
Lycka till med vofsen!
Kram