onsdag 14 januari 2009

Utmattad

Hej alla!
Här är det inte toppen precis :( Efter att ha haft maginfluensa så är jag uttorkad, ser väl ut som ett russin snart. Jag är hängig, ont i huvudet och behöver dricka konstant.
Har ingen ork till något, är inte ens hungrig. Men men ska försöka mig till frisören sen, inte så långt dit och behöver säkert frisk luft. Tror jag var utanför dörren senast i lördags :(
Jag hade tänkt köpa hem pärlhyacint idag och piffat lite. Men får nöja mig med en bild.












Ska även försöka plita ner jobb ansökningar och springa runt lite på fredag till olika ställen.
Nu ska jag krypa ner i soffan.

4 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Stackars dig.. Hoppas du blir bättre bums.. Ett besök hos frissan och ett gäng pärlyacinter muntrar upp. Det är i sol idag, alltid något.. Krya på dig! Kramar Madeleine

Butik Östergården sa...

När du fixat frisyren kommer du att känna dig frächare, tycker det gör mycket att gå till frissan. Lycka till med jobb sökandet. Du får säkert snart ett nytt jobb. Alla vill väl ha en go och trevlig tjej som dig eller hur?
Kram Helen

Maria - Villa Krutbruket sa...

Men gumman då är vi två som ligger hemma under täcket och tycker synd om varann =( Har varit sjuk sen i måndags, 40 graders feber, halsen känns som sandpapper och huvudet som ett bowling klot..
Tror att jag har fått för mina synder för en hel livstid framöver, samma med dig...
Hoppas du kryar på dig och att allt ordnar sig..
Du har alltid oss dina bloggvänner om du behöver prata, det vet du va?!
Många kramar från Maria

Compact Garden sa...

Åh, jag tycker synd om dej...ska du inte ligga till sängs? om jag kunde så skulle jag köpa pärlhyacinter till dej så du kunde piffa lite...Krya på dej/Anne