fredag 9 januari 2009

Den billiga varianten

Jag har för tillfället ingen glasklocka i glas. Bara hönsnät. Det går fin fint att köra den billiga varianten för tillfället. Denna månad är jag riktigt snål. Beror på vissa saker, men man ska inte gråta floder för det, för man kan få det riktigt fint ändå :)





















Min blev lite högre och lite smalare. Men rätt så nöjd.



















Hängde det ena korset där med. Man måste ju dekorera det lite.
Idag har jag även börjat med en liten tillverkning av en sak. Saker som jag visar senare i helgen som ska ut på Tradera :)
Inget märkvärdigt men tror att en del skulle gilla.

Idag är det strålande solsken men mår inte så himla bra. Inatt vaknade jag av att jag mådde riktigt illa. Men försökte sova vidare, nu sitter jag här med antagligen en släng av magsjuka om man nu kan få en "släng" av det. Men jag håller mig på benen :) För imorgon ska jag jobba, det vill jag inte missa, och ska antagligen inhandla tulpaner och pärlhyacinter. Om dem nu fått det.

Ha nu en mysig fredag! Kramar

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ååå vårblommor ska jag också köpa i helgen. Förra helgen såg det så risigt ut i blomsteraffären. Tulpaner och pärlhyacinter, riktiga godingar. Kanske att det finns en primula att köpa också..eller ranunkler..ååhh.. Man längtar så till vårblommorna.. Bort med magsjukebacillerna, hoppas du håller dig frisk. Kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Trevlig helg tjejen!!!Har du några bra tips om loppisar runt omkring i våra krokar?? Stora kramar Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag är jätte dålig på loppisar eftersom jag nyss upptäckt att man kan fynda bra ha grejer även på loppisar =)
Vet 2 st här i krokarna, en som kallas Uffes lada i Hallsberg och sen Österplans loppis..Uffes lada är ok men den andra är ganska skabbig :(
Får försöka leta reda på några fler..
Trevlig helg..Kram

Malin sa...

Hej!
Är ute och snurrar och hittade hit via Madeleine.
Ville bara säga hej och lämna ett avtryck inna jag kilar vidare!!!

Ha en trevlig helg!

Svenska inredningsbloggar sa...

Klart du får länka, jag blir bara glad!