söndag 25 januari 2009

Hemsk söndag

Usch, idag är det söndag :( Brukar inte ogilla söndagar men jag är nervös och orolig inför imorgon. Plus att vädret är kass, kass och återigen kass. Kollade vädret nyss och det ska vara så här hela veckan :( Det är tur att vi ska till Borås till helgen och att jag ska till Amaryllis och handla en massa saker. Får se fram emot det.
Men idag har jag iaf sysselsatt mig med lite nya saker i inredningen, eller gjort om.




















Jag bara älskar Miljögårdens krukor... Denna lilla är bara för söt. Har även dem stora ovala. Men funderar på att köpa en av dem vanligt runda med.
















Lite myspys i hallen under helgen. Mycket tända ljus överallt har det blivit. Måste snart åka till Ikea och köpa mer ljus.
Blir det blomsterlandet till helgen och då får det komma hem mer blommor.

Nu ska jag försöka att få bort nervositeten, jag kan säga att det är negativa tankar och nervositet. Finns ju biland positiv sådan, men inte denna gång.

10 kommentarer:

Mia sa...

Nervös? Vad ska du nu hitta på, har jag missat nåt helt?

Pyntat fint har du gjort i alla fall!

Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Hej, tack för titten hos mig. Kul. Vilken fin blogg du har... Kram

Fröken Piff sa...

Tack för kommentaren hos mig:) Nu har jag ju hittat hit också och kikat runt lite. Vad fint du har det! Kram

Butik Östergården sa...

Tack för din gulliga kommentar! Blir alltid glad när du skriver.
Har också börjat fått slut på ljus och Ikea har helt klart bäst sådana och billigast tror jag. Jag får åka till Jönköping om jag skall till Ikea det är det närmaste för mig. Vad fint du gjort i hallen på hyllan mysigt.
Vet hur det är med negativa tankar!
Varför ska det vara så svårt att tänka positivt för! Men försök i alla fall.
Kram till dig!
Helen

Gårdsromantik sa...

Men vad är det du har på gång?
Inte roligt när man går omkring och är nervös...jag får så svårt att sova...

Visst har miljögården fina krukor - jag har den ovala varianten med fat - vet inte om de har kvar den i sortimentet.

Kram Maud

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå tjejen!

Jag ändrade mitt inlägg lite, har ju hittat ett så fint soffbord som jag ville visa upp =)
Ok Fridas gård, ska jag kolla in... Inte så värst smart och praktiskt med VITA stolsdynor men sååå fint!! ;)
Sy själv kan man ju också göra iofs men jag är inte så duktig på att sy, så jag tror jag skippar det :)
Hoppas det går bra med det du är nervös över!!
Kramar Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Aj då, låter inte så roligt..Inte så bra att skälla framför kunder direkt, men en del är så klumpiga.. Hoppas det går bra för dig, annars får du väl skälla tillbaka =) Och se om hon tycker det passar sig i en affär..
Tack för tipset ska kolla!!
Lycka till på jobbet!!
Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Vad mycket fint du har. Kannan är hur söt som helst. Glaskupan, ojoj, riktig maddevarning på den. Ståltrådshjärtat var ju himla fint också. Det har inte hänt så mycket hemma, jag har däremot städat jätte mycket. Allt från att torka ur alla köksskåp till att skura och tvätta mattor. Och så har jag också bakat bullar. =) Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Ps. Du som jobbar på Guldfynd, kanske kan du ge mig tips? Jag vill smälta ner guldsmycken och en klocka. Vart gör man det utan att bli lurad? Vet du? Kram Madeleine

LillaFlisan sa...

Dina bilder är underbara!!!

Hoppas att det gick bra idag, vad än det var som oroade dig!!

Det är verkligen hemskt att gå och gruva sig för saker och ting!!!

Stor kram och en trevlig vecka!!!


Flisan