söndag 4 januari 2009

Kunde inte låta bli

Det blev inte det sista inlägget igår. Kunde inte hålla mig härifrån :)
Vad pysslar ni med idag? Jag har städat, håller på att tvätta, budar på Tradera och ska senare packa. Vad det gäller buden på Tradera ska sambon få bänka sig där imorgon kväll så jag får hem fynden. Undrar om han klarar det? Hm, det tror jag nog. Skulle kunna göra det själv säkert, men antar att jag har fullt upp med systers bebis. Ska nämligen vara hjälpreda hela veckan :)

Jaja åter till Tradera, jag budar på lite bilder som jag ska ha på några somriga kuddar som jag ska ha till utemöblerna :) Ryggkuddar ska det få bli. Möjligen att jag kommer att sy en ny duk också.




















Det är så härligt att sitta och bara njuta när solen lyser in. Det är ju verkligen så man drömmer sig bort till vår och sommar.
Vi har redan planerat en liten del av sommaren. Jag kommer göra som tidigare år att bara vara ledig ca 1 vecka. Då bär det av till Kroatien och Makarska rivieran. Vi ska boka resa senare i januari :)

Ha nu en riktigt bra vecka...

Kram Annika

10 kommentarer:

mitt skärgårdsliv sa...

Tack för besöket på bloggen min. Nu hitta jag ju till din blogg :) Ha en bra vecka du med!!

Mia sa...

Oj vad mycket jag har missat under tiden jag legat magsjuk. Det har ju hänt massor i din blogg sedan jag var här sist, måste kika vidare.

Kram Mia

Hanna / i ett gult litet hus sa...

Ville bara önska gott nytt år!!
Ska se till att blogga snart...de var ett tag sen :)

Kramar Hanna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!!

Ja dom är helt underbara, det bästa som finns så här års att ha på fötterna =)
Hoppas du får en toppen vecka också, själv ligger vi hemma i magsjuka =( mindre roligt men men!
Kram Maria

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Hej! Och Gott Nytt År!

Ska bli spännande att få höra mer om dessa tradera fynd.

Ser att du städat ut julen. Härligt att få in ljus och vårkänslor! Själv har jag inte hunnit så långt. Har varit lite orkeslös sedan vi kom hem i lördags. Men tids nog...

Hoppas nu att du får en fin start på veckan!

Gårdsromantik sa...

Visst är det kul med Tradera - var ett tag sedan sist.

Kram Maud

Sara sa...

Hejsan
Hoppas att ni lyckades med buden :-) Mysigt med lite solsemester.
Kram Sara

Compact Garden sa...

Jag har aldrig gett mig på Tradera men förstod att jag det kan göras fina fynd..så idag var jag tvungen att gå in och titta åtminstone..Hoppas att det blir bra fynd för dej/Anne

Skomakartummen sa...

Kroatien, där är det fint. Vi var där i våras. Dock var det inga sandstränder men vad gör det för barnen älskade poolen.. Mmmm... Det kanske är dags att titta in till Tradera snart igen... har hållt mig borta ett tag *skratt* kram sari

Madeleine Berglund sa...

Hej! Alltså jag har använt både matt färg och blank färg. Vad jag väljer beror på vad det är för möbel och vilken känsla jag vill ha. En blank färg gör möbeln en mer modern känsla tycker jag. Jag föredrar när det är halvmatt måste jag säga. Guuuuuuud vad härligt att resa bort. Det är du värd! Har det kommit någon hälsning på posten förresten? Jag längtar också till våren.. Vad mysigt att vara barnvakt till en liten bebis.. Jag vill också.. =) Idag tog jag ett krafttag och storstädade hela lägenheten, jag blev helt slut efteråt och flåsade som en stor hund. Nu är allt rent och nytvättat och då mår själen bra.. Inte sant? Kramar Madeleine