måndag 19 januari 2009

Vovven och jag

Nu är kanelbullarna klara och jag har fikat tillsammans med vovven min. Vi har varit ute och lekt i snön men typiskt mig att glömma kameran så det blev ett spontankort istället här hemma.















Så här kan det se ut....
Igår bytte jag gardiner m.m i köket och fixade till köksbordet lite.















Så så här blev det... För tillfället... Kommer bli fina vårblommor i ljuslyktorna sen.
Känner inte att jag riktigt blir nöjd med något när jag gör något. Lite tråkigt, men blir la bättre kanske.
Nu ska jag fortsätta titta på Anne på Grönkulla. Älskade den serien när jag var liten, och gör det fortfarande. Fina omgivningar i gammal miljö... Det gillar jag.

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh mys dag med vovven, finns inget bättre än vovvar. Skulle vilja ha flera stycken =)
Nu är man tillbaka på jobbet, hostan hänger i =(
Hopps du mår bättre...
Kram

Madeleine Berglund sa...

Men titta så söta ni är båda två. Vilka vackra ögon du har. Kanelbullar, himmel, vad sugen jag blev på det. Jag ska nog också baka bullar i helgen. Muuuums. Kram Madeleine

LillaFlisan sa...

Nu när jag kan komma ut på nätet ett litet tag passar jag på att besöka alla för mig fina nya (och gamla) bloggar för att låta mig inspireras och så klart säga Tusen tack för att du vill delta i mitt lilla lotteri!!!

Stor kram

Flisan

:P.s. Grattis till alla awarder och vilken supersöt hund du har!!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Javisst känner man att man gjort sitt, att man är redo för detta vuxenliv med villa, volvo & vovve ;)
Hela kvällen spendera vi ute vid snickarna och stod och titta, är ganska facinerad av detta yrke. En annan håller ju på med papper hela dagar, deras jobb är ju verkligen ett hantverk =)
Ja imorgon börjar dom med väggar och dyl. Det blev så sent igår så vi gav dom ledigt idag...Såå spännnande..nu kommer det ju ske saker varje dag =)
Vad ska du hitta på idag då?
Kram

Butik Östergården sa...

Ni passade i hopp. Så söta båda två. Tycker ibland att man kan se vilka som passar i hop med vissa hundar. Vi har lite kul om det på brukshundsklubben dit jag går på måndagar med min ena buse.
Kram Helen