torsdag 22 januari 2009

Hittade kannan

Var är solen? Någonstans är den ju, iaf på varmare breddgrader.... Man får stå ut så länge med detta väder. Vad ska man annars göra? :)
















Vad tycks om kannan? Den har legat i min brudkista i flera år. Så igår när jag gick igenom den fick jag syn på denna fina kanna som jag fått av mamma.







































Det blev lite ranunklar igår för att få upp humöret och inspirationen lite.

Nu ska jag fika lite.... Shoppa loss på HM.... Vårkläder behövs.

8 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Åhh.. har du en brudkista... Den var ju en söt kanna. kram sari

Maria - Villa Krutbruket sa...

Finns det något bättre än Hm´s vårkatalog??!! Mkt roligare att handla vår kläder än höst kläder!
Har gjort en beställning jag med ;)
Hoppas du hittar mkt fint...
Kramar

Butik Östergården sa...

Hej jag har något till dig!

Kannan var ju helt ljuvligt gullig. Vad kul att du hittade den.
Ramunklarna är så fina och vilken fin färg du hittade. Tycker bara att de har starka pastell färger här i våra blomsteraffärer. Jag får nog gå in och klaga lite så kanske de tar hem lite mjukare färger. För det finns ju uppenbarligen.
Kram Helen

Compact Garden sa...

Men vilken otroligt söt kanna, menar du att du haft den undanstoppad? iså fall är det bra att du tagit fram den igen..kram Anne

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jo det är inge fel på våran utsikt... och jätte skönt att inte ha en massa hus nära in på =)
Hoppas du får en mysig helg..
Kramar

Anonym sa...

Hej
Vilka mysiga bilder du har på din blogg. Om det är okej så tänker jag nog titta in här någon gång då och då och låta mig inspireras av din goda inredningssmak :-)
/ Ida

Vikeskärs hem och vardag sa...

Till Ida!
Självklart är du Välkommen :) Det är bara roligt att du tittar in.
Kram och trevlig helg.

LillaFlisan sa...

Stor kram och trevlig helg!!!


Flisan