tisdag 30 december 2008

Lite vår kanske

Då är det snart nytt år.... Detta år har verkligen gått snabbt. Men det är väl så när man har det roligt. Har ni något nyårslöfte? Jag har inget, inte än. Men jag brukar inte ha några heller.
Ser att många runt om på bloggarna har börjat plocka bort julpynt m.m. Jag har med börjat lite smått idag. Blir mer imorgon.
Jag har försökt att få till det lite vårigt i hallen. Lyckades väl lite tror jag.















Tänkte att ljus kan man ha hela vintern och julgransljushållarna får sitta ett litet tag till. Men senare i vår kommer jag nog att flytta om på byrån.





















Jag la den ena fina asken som jag fick av Madeleine på bloggen Mitt hem och jag på brickan.









































Som sagt nytt år imorgon, jag vet vad jag ska göra då. På nyårsdagen börjar den stora utrensningen här och i förrådet. Har så mycket som jag inte använder som ska bort. Så kommer en annan sak in som står hemma hos pappa som jag ska slipa och måla.
Det kommer att bli så fint :)

Ha nu ett Gott Nytt År!

Kramar till alla.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du har gjort det på byrån.
Så underbart med alla ljus.

Nu blev jag väldigt nyfiken på vad det är du ska måla, får väl ge mig till tåls antar jag ;)

Jag har ett nyårslöfte, som jag redan har ufört.

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kram!

VILLA VRÅKEN sa...

Fin blogg du har!!!Gott nytt år Mvh Linda Hagelin

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack så mycket för dina gratulationer.. Jag har inte tagit bort en julpryl, jag vill ha mer jul.. Fast å andra sidan vill jag få in ljuset, fröodlingar på fönsterbrädan, penser och fågelkvitter. Du har det så fint i hallen, ser jag en snygg krona på byrån?? Mycket fint, faller mig verkligen i smaken, precis som alla dina prylar.. Hihi. Nyårslöfte, javisst. Jag ska möta det nya året med öppna armar och möta livets glada förändringar. Sedan ska jag möta alla människor med värme och glädje och skratta mycket! GOTT NYTT ÅR ANNIKA! Kram Madeleine

VILLA VRÅKEN sa...

Hej hej....Vi ska bygga hus! Fiskarhedenvillan!Har byggt hus för 2 år sedan och nu är det dags igen!!! Kram Linda

Drömmar och verklighet sa...

Hittade hit av en slump och det var ett trevligt besök här. Mycket fina saker o trevlig bilder Gott slut/Carina

Mia sa...

Blir kanske firande hemma istället för min del, vet inte om jag vågar riskera att åka och smitta hela gänget med magsjuka (även om jag varit bättre idag).

Hoppas du får en mysig kväll,
gott nytt år!
Kram Mia