söndag 1 mars 2009

Drömmar

Drömmer mig bort.... Bort till våren och sommaren, som så många andra av oss gör. Nu är vi i Mars och det är då våren börjar att komma igång. Så ingen mer snö nu!
Jag vill inreda balkongen, sitta och läsa och njuta av solen där.
Men till dess får jag njuta av förra årets bilder.



















Nyplockade sommarblommor... Det gillar jag.



















Pioner från pappas trädgård. Hoppas på fler denna sommar. För dem doftar så gott.

Mm, bara drömma vidare... Ska ta tag i att packa väskan eftersom jag åker direkt efter jobbet imorgon :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Pioner är en favorit, fint!

Compact Garden sa...

Visst är det skönta att drömma sig bort en stund, pionerna ser ljuvliga ut..funderar på att köpa det till stugan, ha en skön kväll/Anne

Butik Östergården sa...

Pioner är mina favoriter. Har flera buskar med vita och rosa. De doftar ljuvligt, och är så vackra att ta in i bukett.

Skall du resa bort?

Kram Helen

annashusidingtuna sa...

Längtar tills pionerna blomar!!De är så fina.
Kram Anna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Fina bilder du lagt ut!
Brukar också vara på den i Örebro, ska bli så roligt att åka på en sån stor som i Sthlm. Häftigt! Mkt fint antar jag, får ta med stora plånboken :P
Hur har din helg varit då?
Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

En riktigt bra film måste jag säga, men den var rå.. ganska otäck i vissa stunder.. Väldigt tragisk historia. Verkligen sevärd!
Hoppas det går bra med inventeringen för dig... Kram

VILLA VRÅKEN sa...

Vilken fin blogg du har!! Längtar oxå till våren! Hos oss i Dalarna har vi hur mycket snö som helst!!

// Linda

Madeleine Berglund sa...

Ljuvligt med pioner. Jag vill starta ett företag för att kunna ta tag i mitt skrivande. Jag längtar också framåt vårkanten, jag håller med dig, ingen mer snö. Mer fågelkvitter, solsken och vårblommor om jag får be! Lycka till med inventeringen!!! Kram Madeleine

Tulipa sa...

Så mycket fint!!

Kram mariette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!!
Hur går det med allt jobb? Blir inte så mkt bloggande för dej ju :(

Vad glad jag blir att höra att det är fler som inte gillar stegar, slipper jag känna mig sååå ensam ;)

Händer i helgen för er? När ska ni hämta bilen?

Hoppas du får en mysig dag!Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skönt med en slapp helg, baka lite och fika... Mysigt!
Jag längtar såå till denna helg. Jag ska till Sthlm på VILLA/TRÄDGÅRDSMÄSSA!!!!! Jajajajaja, vad roligt det ska bli... Längtar!
Sen på söndag ska vi på kalas, en kompis fyller.. sen blir det att fortsätta måla,måla,måla... :)
Kramar!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jaaa, vad roligt..
Ska defentivt ta med kameran och fota hej vilt ;)
Har du handlat nåt roligt på sistone?
De rosa skålarna du köpte för ett tag sen, var fick du tag på dom?