måndag 23 mars 2009

Hoppas på.....

Usch vilken tråkig dag detta är än så länge. Blev ju inte bättre av att det snöade hela dagen igår och det la sig på backen och träden. Men det håller iaf på att smälta bort nu. I veckan hoppas jag på iaf att ha påskpyntat en del. Fått hem lite Tradera auktioner, varit hemma hos pappa och hämtat en massa gamla knappar. Hoppas på en sväng till Örebro och Ikea och Plantagen.






































Önskar alla en trevlig måndag!

Jag blir toppenglad om ni lämnar några spår :)

3 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Sådana söta ljusstakar med kronor. Är väldigt förtjust i just kronor som dekoration! :-)

Hoppas helgen har varit fin. Jag har haft det härligt, och försöker nu hinna ifatt lite i bloggandet. Hektiskt på jobbet i kombination med kraschat närverk hemma hjälper inte bloggandet på traven...

Ha en riktigt fin fortsatt måndag!

Hanna sa...

Söta ljusstakar!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Mitt hem är min borg sa...

Åh.. ska du påskpynta? kul..
Spännande med tradera vinster oxå..

Hoppas du får en bra dag..
Kram!!