torsdag 12 mars 2009

Soligt

Hej hopp!!! Soool idag, man blir ju så glad :)
Idag är jag ledig och ska ut till pappa och sy och umgås med vovven. Efter det ska vi till resebyrån och kolla upp Mallis. Jag har varit där för 11 år sen och kände att det var dags igen.














Hoppas idag få ta en utav mammas fina linnedukar. Så finns det en del fina brickor hemma hos pappa som jag skulle vilja ha.
Nu ska jag vandra runt på era bloggar för man missar ju en del när man är borta.
















Hoppas på att visa lite bilder imorgon hur det blev med duk och mina inköp :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!

Så mysigt och få ge sig ut och resa :) Det kan behövas vid denna årstid.

Önskar dig en mysig helg.
Kram Åsa

Fröken Piff sa...

Åh, var har du hittat de rosa skålarna? De var ju helt ljuvliga:)

Ha en fin dag och tack för din kommentar hos mig!

Kram!