lördag 28 mars 2009

Framtida sovrum

Jaa ideérna går på högvarv för tillfället. Igår rensade jag ut hela köket, slängde allt som jag inte använt på jätte länge, jag torkade ur skåpen så att det blir enklare sen när man flyttstädar.
Just nu rullar tankarna på hur sovrummet ska se ut.















Det blir denna säng.... Ska ha vitt överkast med vita kuddar med lite romanstiska motiv på.



















Det blir 2 av dessa som nattduksbord.




















Jag tänkte desssa Green gate inspirerande gardiner under sommaren för att sen at vita under vintern. Dem är från Jotex. Ska beställa 5 m och sy gardinerna själv.



















Det här är med från Jotex... Är bara tvungen att ha det. Jag har massor av täcken som är ouppakade men men...















Det får bli 3 lampor av denna från Ikea. Allt kommer att gå i vitt och svart i sovrummet. Med lantliga inslag. Vad tror ni om det?
Just ja, jag ska ju ha min lilla gungstol som väntar hemma hos pappa med en massa sköna kuddar i :)

Nu ska jag göra iordning mig för att gå och jobba idag.

Ha det toppen!

2 kommentarer:

Nylyckan sa...

Hej!
Kul att du lämnade en lite kommentar efter dig! var tvungen att kika in hos dig oxå. Fin blogg du har. Ditt sovrum kuommer att fånga den lantliga stilen som du vill, fina saker du funderar på. Ha det gott! Kram Åsa

Kära Hem sa...

Grattis till lägenheten! Sovrummet kommer att bli jättefint! Ha det så bra!
/Anna