måndag 16 mars 2009

Den finaste dagen

Ja det var igår. Har inte varit så fint på länge och ganska varmt. Den sista snön höll på att smälta bort. Men ännu är det lite kvar.
Så igår hade jag energi att göra en hel del. Jag bytte lampor i stora fönstret och placerade om lite här och där.















Nya lampkjolar som jag har sytt.















Här är den andra spetsduken som jag hittade. Den får pryda byrån i hallen.
Jag har lite mer att visa men det får ni se senare i veckan. För nu måste jag skynda mig att packa.

Ha en trevlig måndag!

6 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

åå så fint, väldigt gulliga lampkjolar.. Spetsduken är väldigt rar den också. Nu vill vi verkligen ha vår!!! Man har ju går och laddar mest hela tiden. Kram Madeleine

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint du har i fönstret!

Ja visst var det härligt igår, här hos oss med. Jag städade och plockade men öppna fönster och balkongdörr. Helt underbart att vädra ut vintern och ta in doften av vår.

Hoppas du har en fin måndag!

Anonym sa...

Vilken söt duk och vilka fina lampkjolar du har sytt :) Vi hade också sol igår, så härligt.

Kram Åsa

annashusidingtuna sa...

Så fint du har gjort!
Kram Anna

i Emmas vita hem sa...

Hej hej! Oj så fina lampkjolar du har sytt! Det blev jättefint i fönstret. Jag borde ta tag i mina växter också känner jag...de få som lever iaf :) Så fint också med små dukar!
Många kramar Emma

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå tjejen!
Vad skönt för dig att vara ledig. Suktar också efter ledigt, men snart så. Tänkte vara lite långledig vid påsk. SKÖNT!!!
Ska du njuta med idag då? Bloggen och vara ute i detta fina väder?..
Kramis...