torsdag 19 mars 2009

Inspirationen flödar

Igår kväll fick jag ett ryck... Jag hade köpt en påsklilja men visste inte vart jag skulle ha den, men efter att ha sett lite bilder från jeanne darc living så sprudlade fantasin.



























































Jag har fler ideer som jag ska ordna med i helgen då jag ska köpa blommor på torget.
Glasklockan av hönsnät kanske jag ska fylla med något roligt. Men strålande solsken är det :) Jag jobba en stund på eftermiddagen men sen är jag ledig hela helgen. Det ska vara sånt här väder hela helgen... Jippii :)

5 kommentarer:

Mia sa...

Fint blev det med påskliljorna. Hönsnätsklockan gillar jag... jag har en rulle hönsnät i uterummet som jag kanske ska ta en titt på idag. :)

Ha en skön vårdag!
Kram Mia

Jenny sa...

Hej!
Det e första gången som jag är och hälsar på inne hos dig!
Jättemysigt!
Underbart arr.med påskliljorna!
Visst e det härligt när våren kommer!
Soliga hälsningar Jenny

Maria - Villa Krutbruket sa...

Super snyggt, så härligt nu när man kan ställa ut blommor!! Älskar våren!!

Madeleine Berglund sa...

Nej, den mannen hade inte koll på läget när det kommer till tapetsering konstigt nog. Vad fint med påskliljor på balkongen, det är ett vårtecken. Du har långhelg, vad härligt. Jag hoppas verkligen det fantastiska vädret håller i sig. Kramis Madeleine

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!

Så fint du har pyntat.. Älskar verkligen din fina kupa av hönsnät.. Sån vill ja me ha.. Har du gjort den?

Ha det så bra!!
Kram!!