tisdag 24 mars 2009

Sött hjärta

Igår kväll höll jag på att krevera... Det började snöa ännu mer. Vinden ven och snön virvla. Var nästan så jag började nynna på julsånger. Det var ingen höjdare att kika ut då :( Men som tur är idag skiner solen och snön börjar att smälta.
Ännu mer glad blev jag när mina frigolitägg kom från Gerda med Idemakeriet. Nu ska här pysslas på torsdag :) För imorgon bär det av till Örebro :) Pappa och jag som ska ha en liten utflykt dit. Så då ska det inhandlas lite mer pyssel.



















Detta fina hjärta låg med i paketet med äggen :) Pryder hallspegeln så fint.



















Nu är det snart att ta tag i middagen, idag blir det lasagne :)

Tack för alla kommentarer, alltid lika kul :)

2 kommentarer:

Mia sa...

För bedrövligt med detta snöande och kylan när man bara vill ha vår. Oavsett väder och vind kommer jag i alla fall att få vår på fredag på mässan, det är vad jag går och längtar till nu. :)

Ha en toppendag!
Kram Mia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hoppas du är färdig med ditt äggpysslande snart. Ska bli spännande att få se.

Hoppas du har en fin tur till Örebro!