onsdag 18 mars 2009

Tårtfatet

Tjoho här sitter jag och njuter av min ledighet. Soligt är det och jag har planer för dagen. Ska pysslas här hemma med balkongen. Ska städa bort lite skit som blir. Sen ska jag bara njuta av dagen :)









































Idag har jag även beställt frigolitägg som jag ska pyssla med. Beställde det av Idemakeriet. Titta in där, finns massor till bra priser.
Jag hoppas på att få pyssla med äggen i helgen och göra lite vårigt och påskfint här.
När våren kommer är det som en sten släpper från axlarna. Jag är verkligen inte en vintermänniska.
Nu ska jag ta tag i dagen... Ha det gott!

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hoppas du får en mysig dag!! Krammm!!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Här har du en till som ska ta tag i dagen, eller jag har redan börjat. Oj, vad produktiv jag är. Det blir så mycket lättare när man har en lista. Idag skiner solen, härligt. Vilket datum är det påsk, vet du det? Påskpyssel känns rätt lockande måste jag erkänna. Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Så pass, då är det påsk ganska snart alltså. Björkris, godisägg och påskliljor, åååå så mysigt..Kanske ska man trots allt kika i den mycket lilla påsklådan och låta sig inspireras? Kram Madeleine

Mia sa...

Hoppas din dag blivit hur mysig som helst. Visst är det skönt med sol och lite värme.

I vårt uterum var det ett tag 24 grader varmt idag när solen låg på. :)

Kram Mia