tisdag 31 mars 2009

Lavendel

Hej alla!
Jag lever, men har sjukt mycket att göra... Både bra och dåligt. Denna vecka jobbar jag heltid vilket är jättekul men inte så mycket tid här. Men det tar jag igen snart.
Idag fick jag ett gulligt kuvert med lavendel från Madeleine med bloggen Mitt hem och jag
Så nu ska jag så till helgen så att jag har fin lavendel till nya balkongen, och dem är bra som gå bort present :) Tack så mycket för fröerna!



















Jag blir jätteglad för alla kommentarer... Så nu ska jag kika runt hos er andra...
Kramar

3 kommentarer:

Toivanen sa...

Tjo gumman! =)
Idag ska vi ju titta till nya lyan! Woho!
Här är nya bloggen btw: http://Toivanen.wordpress.com

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej,
Vad trevligt med en liten present, åh lavendel som är såå fint!!
Japp, 2 st däckstolar blidde det + att de hade loppis i närheten så jag fann lite mer saker... visar mina fynd på sidan :)
Roligt att du har mkt att göra men akta bara så du inte blir stressad, inge bra!!
Ikväll är det Leila...
Kram kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Det var så lite.. Jag har aldrig sått lavendel tidigare, känns lite märkligt att ställa in dem i kylskåpet. Meen, vi får prova. Jag ska så mina i helgen då jag köpt ny jord. Spännande!!! Idag skulle jag köpe penseér men det var bara skrikiga och fula färger, trist. Kram Madeleine