fredag 31 juli 2009

Tavlor

Oj oj nu ploppar det upp en massa inlägg...















Den här tavlan löpte vi på Ullared för endast 149 kr. Tycker den passar in här.




















Den här tavlan har jag fixat med. Målat och satt spets bakom. Det är min mormor och morfar på kortet.




















Här en en till som har en bild på mamma. Här ser ni hallens tapet. Den hade varit ok om det inte varit för hål här och var. Vi väntar fortfarande på en offert från en måleriföretag som ska tapersera här. Vi har väntat i 2 månder nu så där ser man vad dem går för. Nu tar vi någon annan för jag vill ha klart i aug-sept kök och hall.

Nu är det snart dags för jobb. Ha en bra fredag!

2 kommentarer:

Ida sa...

Ohh vilken fin tavla. Jag älskar verkligen Ullared, man kan ju hitta alla möjliga fynd där. Vill så gärna göra en höstresa dit men vi får se hur det blir med den saken.

Fina tavlor du tillverkat. Så kul att ha ngt unikt.
Ha det så gott.
kram Ida

Susanna sa...

får ångest att jag inte köpte den på ullared i tisdags. den är jätte fin