onsdag 1 juli 2009

Äntligen

Så har man haft en dag i Örebro på Marieberg och Ikea. Hittade inte så mycket till lyan men en del. Men hittade en del kläder och smycken :)
Men nu ska ni få se sängen :)





























Jag är mycket nöjd, det är en fröjd att gå in i sovrummet nu.







































Kuddöverdrag som mamma gjort.




















Den ena står det WKB på. Det är mammas och pappas initialer :) Glad att jag kan använda dem.

Hujeda mig vad det är varmt nu. Idag har det iaf åskat och regnat lite här, men blev inge svalare av det.
Men hoppas vädret håller i sig för jag vill bada på lördag eftermiddag. Vi ska nämligen ta en tur till sjön Skagern då :)

Nu får ni ha det gott i värmen....

14 kommentarer:

Anki sa...

Du, vilken fin säng, rena drömmen! Fint med kuddöverdragen som din mamma gjort!
Jodu, inte gjorde det där åskovädret att det blev svalare heller...det är ju f*n lika varmt!
Fint att åka till Skagern, där hade vi husvagn upprtälld i många år!

Ta hand om dig i värmen! Kram kram!

Ida sa...

Hej hej!
Vad fint sovrummet blivit, otroligt vacker sänggavel och vilka underbara sängkläder. Vi har också haft lite åska och LITE regn men det är fortfarande kvalmigt.

Ha det så gott.
Kram Ida

Nettan sa...

Du sängen såg rena drömmen ut att lägga sig i =), jättefin var den !

Ja fyy, nu är det kvalmigt.
Den åska som dundra förbi KGA & Kyrksten var inge att ha, vart bara varmare =(.
Tror jag har ont i knoppen nu ?!

Ha en skön dag imorrn !
Kram Nettan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin säng, och broderade örngott det gillar jag. Vi har inte fått något regn, det är lika varmt på nätterna nästan.. lite svårt och sova.
Ha det gott, hoppas vädret håller så du kan bada på lördag.
Kram AnnaMaria

A home far away sa...

Wow så fint ni har det!

Kram Gunilla från Singapore

Anna-Lena sa...

Åh, vilken underbar säng. Förstår att du känner dig nöjd varje gång du går in i sovrummet. Kuddfordralen var också väldigt fina! Hoppas att du fick en skön stund vid stranden!

Kram Anna-Lena ♥

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint det blir. Gillar verkligen de runda borden, lite annorlunda.

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Anonym sa...

Vilket underbart sovrum ni har :) Sängen och sängborden är jättevackra, jag förstår att ni föll för dem. Kuddöverdragen är underbart vackra.

Kram Åsa

Vita små hjärtan sa...

Vilken ljuvlig säng!!!!
Kram Agnetha

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

jättevacker både säng o sänglinnen!!Fint med monogram!!


TREVLIG SOMMARHELG!
♥Kramar Millan♥

Ett ögonblick sa...

Vilken fin säng!!!!! Den drömmer man nog bara vackra drömmar i;)
Det är en skatt att ha dessa fina örngott med fantastiska spetsar och broderier.
Hoppas vädret håller i sig så att du får bada imorgon. Här har det inte regnat nå´nting och åskan, som dom sa skulle komma, har vi bara hört på väldigt långt håll. Det blir tydligen lika varmt idag, så jag tror jag ska åka till affären hyfsat tidigt idag och försöka njuta resten av dagen. Jag har ONT i ryggen idag efter ogräsrensningen så lite lugnt skulle nog inte skada.
Ha en riktigt bra helg!
kram//lisamaja

Eva sa...

Vilken snygg sänggavel du har och stiliga kuddfodral

Madeleine Berglund sa...

Ååå men titta så romantiskt det blev i sovrummet, vad härligt!!! Jag förstår att du trivs.

Idag var jag på Granit, där fanns det väldigt mycket fint, speciellt i zink. Nu ska jag kolla på Ernst eftersom jag missade avsnittet i veckan. =)
Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, Ernst är så himla duktig. Jag älskar hans kreativitet, han inspirerar mig till tusen. Förresten, glömde skriv det, jättefina örngott. Det blev toppen! Nu ska jag sy för att Ernst har inspirerat mig, härligt! Lycka till på jobbet imorgon! Kram Madeleine