torsdag 9 juli 2009

Fönster

Hej alla där ute i regnet. Idag har varit en bra dag, den har rullat på. Nu sitter jag och väntar på maten.
Igår fick jag till det med fönstret jag pratat om tidigare. Den pryder nu ena sovrumsväggen.




















Pappa hjälpte mig faktiskt att sätta dit hönsnätet. Han tycker det är kul när han får vara till hjälp.




















Nöjd med reslutatet är jag.

Vad händer hos er då? Jag bara jobbar men vad gör det i detta väder. Min sista jobbarhelg på 2 veckor nu iaf :)

I helgen hoppas jag få upp matsalsbord och kanske börja måla på skåpet som ska stå i hallen.

Nu ska jag njuta av kvällen. Ni får inte missa Ernst :)

kramar

10 kommentarer:

StinasLoppis m.m sa...

Åh så gulligt fönstret blev , ja pappor brukar gilla att få hjälpa sina döttrar . Ha det gött Regniga Kramar /STINA

Fias Drömmar sa...

Hallojsan!!!
Vad gulligt det blev med fönstret =) Vilken snäll och go pappa du har!!!
Här händer det inte mycket kan jag lova,regnet vräker ned dock =(
Ta hand om dig!!!
Kram Fia

Vita små hjärtan sa...

Ernst är väl för härlig!!! Å vilket gulligt fönster!!!
Kram Agnetha

Ett ögonblick sa...

Jättesnyggt!!!!
Jag hade skyndat mig så för att hinna titta på Ernst, så försvann en liten kissekatt när vi var på promenad i skogen så det tog lite extra tid. Vi hittade honom på andra sidan dammen ynkligt jamande.
Slutet gott allting gott.
kram//lisamaja

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hejsan!

Så fint - gamla fönster är verkligen vackra, och användbara till allt möjligt.

Japp, nog såg jag på Ernst igår. Ska verkligen bli spännande att se hur det blir runt det lusthuset i nästa veckas program. Vilket ställe!

Hoppas du får en riktigt fin helg, trots jobb. Må gott!

Anki sa...

Vad fint det blev med fönstret! Jättemysigt!
Har du ingen semester? Lyckades missa Ernst, hann bara med slutet!

Ha en fin helg! Kram kram!

himlaverket sa...

Underbart litet fönster.Jag har två gamla fönster på vinden. Hm...
kanske dax att ta ner dem.
Kram Ulla

Huset vid ån sa...

Vilket fint fönster du har...jag önskar dig en riktigt Trevlig Helg! Kram Therese

Madeleine Berglund sa...

Han är för go Ernst, inte sant?
Vad snäll din pappa är som hjälper till;) Perferkt att han tycker det är kul också, hihi. Det blev riktigt bra. Nu när du har flyttat. Kan inte du skicka din adress till min mail? madeleine_berglund1@yahoo.se Kram Madeleine

Fias Drömmar sa...

Halloj!!!
Hur har du det? Hoppas solen skiner, det gör den här!!!Äntligen.
Är tomt utan dig =(
Kram Fia