torsdag 16 juli 2009

Matsalsbord

Nu kommer det lite bilder på matbordet i vardagsrummet. Helhetsbilder kommer nog efter helgen då pappa satt upp alla hyllor som ska vara där.




















Spetsduk för 10 kr på en loppis.




















Korset har jag köpt på Vita rummet. Jag är inte kristen för fem öre, men tyckte det var fint.
Ikväll hoppas jag på att få ner en del av mitt pyssel som kretsar i skallen.
Nu har jag bara idag och imorgon sen är jag ledig helgen :) Ska bli underbart.

Ha det gott!

5 kommentarer:

Compact Garden sa...

Så fint du har det i nya lägenheten..hur hinner du fixa allt på så kort tid?
Jag gillade din vita bricka,köpte en stor ful på emmaus i veckan som jag tänkte fixa till och måla..man måste ju göra annat också än att bara måla fönster annars blir man tokig :)
Ha en skön dag/Anne

Ett ögonblick sa...

Så fina saker! ser fram emot att få se hela vardagsrummet...
Vad jag saknar bloggarna, det har verkligen blivit ett behov att kommentera och att få kommentarer, den lilla kommunikationen med folk över hela landet. Orkar inte uppdatera min egna heller.:( Idag ska jag till Borås, får se om det kan bli nå´t fynd, behöver lite tyg och så ska det bli en present till vår yngsta dotter som fyller år på söndag.
Ha en bra dag!
kram lisamaja

Anna-Lena sa...

VAd fint du har det vid matbordet. Visst är det lustigt med alla kristna symboler som börjar smyga sig in i hemmet. Jag är inte heller kristen för fem öre men tycker att det är så fint som inredning!

Kramar Anna-Lena ♥

Vita små hjärtan sa...

Så fint du har det!
Kram Agnetha

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt med semester. Ska bli skoj att se fler bilder på bordet. Är det ovalt?

Ha nu en riktigt fin helg!