tisdag 7 juli 2009

Sommar är lycka

Tack för alla kommenterar som ni ger. Jag har även lagt ut en mejl adress som ni kan mejla till om ni vill.
Idag får ni se lite somriga bilder.




















Lycka att det är sommar.







































Pelargonerna växer så det knakar. Denna har massor av knopp. Fick inte till ljuset på denna bild men den är svagt rosa.

Imorgon är jag ledig och då ska jag fixa med ett fönster, måla en ram och kanske får jag med mig matbordet från pappa.

Ha det toppen.

11 kommentarer:

Anki sa...

Tack söta! Vad kul att du vill vara med i min utlottning...Lycka till!
Fina bilder...har du gjort dom små skyltarna själv?
Skönt att ha en ledig dag mitt i veckan... Ska bli kul att se bordet, ni får det så fint! Har precis tränat hund i 2 timmar, i spöregnet!! Det såg bra ut när vi gick, sen jädrar brakade det lös, hmm...Nu vill vi allt ha lite sol igen!

Ha det gott vännen! Kramelikram!

Pieni Lintu sa...

Härliga blommor!!! :)

himlaverket sa...

Egentligen skulle man väl slappa på sin lediga dag...men jag är likadan. Det är så skönt att hinna undan lite av de "tusentals" projekt man har i huset.Man blir ju så lycklig när något blir klart,
eller hur.
Hälsningar Ulla

Madeleine Berglund sa...

Jaså, höst säger du. Min hjärna är fortfarande inställd på sommar sommar sommar. Jag älskar sommaren! Jag somnade tre gånger under morde i midsomer, tisdagar är hopplösa, jag kan inte hålla mig vaken.. Sova middag blir ltie svårt men vore såklart en lösning. Ikväll ska jag tvinga mig själv till att faktiskt åka iväg och träna. Kram Madeleine

Anki sa...

Skyltarna är jättefina! Visst är det lite kul att göra?!
Jag tränar nästan vad som helst, hihi...Jag tappade ju en hel del dom tre månaderna jag gick på kryckor, hmm...men nu jädrar är jag på G 'fniss'! Kompisen är lydnadsinstruktör så det blir ganska mycket lydnad! Men det behövs...det är ju stadiga grabbar jag har! & finns det nåt mer underbart än en rottisblick som säger...du är bääääst 'ler'
Var har du din hund? Söt liten såg jag att det var!

Ha det gott gumman! Kramelikram!

Fröken Fräken sa...

Synd att jag är allergisk mot pelargoner, de verkar verkligen vara lätta att sköta och dessutom vackra! Och visst är det underbart med sommar, oavsett väder!!

StinasLoppis m.m sa...

Hej Hopp !!! Pelargonier är så fina ,det finns ju så otroligt många olika sorter .Sommar kramar /STINA

Ida sa...

Hej hej!
Vad vackra blommor du har. Här har de flesta antagit nyansen brunt, försöker intala mig att rostbrunt och vitt passar tillsammans men det känns faktiskt lite jobbigt.

Vad vackra de där små skyltarna är. Vill också göra sådana men får aldrig tillfälle. Får kika på alla andras istället.
Ska bli skoj att se bordet.
Ha det så gott vännen.
kram Ida

Madeleine Berglund sa...

Nja, man skulle kunna tro att jag diskar med nöje. Jag sneglar mest på borsten. Fakutm är att N har diskat som en tok den senaste tiden. Han vill ha ett jämställt förhållande och jag säger inte emot. Haha. Ja, jag kan inte heller baka eller kolla på film idag. Men jag ska inte klaga, det kommer ju en helg. =) Kram Madeleine

Huset vid ån sa...

Hej! Tack för titten...Hemsjön ligger i västernärke. Det är verkligen värt ett besök om du har möjlighet. Jättefina blommor har du....Många Kramar Therese

soffie sa...

trevlig blogg ,
va fina dina blommor är:O)