torsdag 23 juli 2009

Det blommar

I det här regnvädret tänkte jag pigga upp med bilder från balkongen.
Min pappa frågade mig häromdagen vad f-n jag hade gjort med blommorna. Han tyckte dem var så stora och blommade så mycket.


























































































Får väl se om han kan sköta dem när vi är på semester sen. Men det brukar pappsen klara.
Så nu till presenten som jag fick igår. Det var från söta Madeleine med bloggen Mitt hem och jag, som hade skickat en inflyttningspresent. Gissa om jag blev glad :)




















Det var precis saker jag hade tänkt på själv att skaffa. Perfekt till lavendeln och framtida krans.
Tusen Tack!
Inte är bilden så bra, för kameran är försvunnen på posten eller någonstans :(
Nu är det sista inlägget för ett litet tag, vi ska ju bort över helgen. Ha det toppen alla!

7 kommentarer:

Anki sa...

Hej vännen!
Vilken fin present! Kul med uppskattning & såna gåvor men inte räknat med! Alltid lika välkommet! Dina blommor är verkligen enorma...vad gör du?? Pratar med dom eller? hihi...Jättefina!
Å du vet...hon har ju mycket fint därinne på butiken...men lite höga priser, eller??
Annars kunde man ju handla en del där, om det inte vore för att plånboken kniper till 'fniss'
Ha det så mysigt på semestern nu!

Kramelikram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Ja jag håller med pappa din, vilka maffiga blommor.. Det är sååå fint när dom blir kraftiga och fina.. Kan tänka mig att de trvis bra där på er nya balkong och att de är rätt skyddade för regnet...

Allt bra me dig?
Ska ni åka bort? Skoj!!

Hihi, kika in hos mig och kolla vad jag hitta i min brevlåda här om dagen. Väldigt glad blidde jag :D

Ha de super på semestern så hörs vi när du kommit hem igen.. KRAMAR!!!

Fröken Fräken sa...

Oj, vad det växer på din balkong!! Kan inte skryta med detsamma, men jag skyller på att jag bara har förmiddagssol på min balkong. Samma gula färg på räcket runt min dock, undras om bostadsbolagen har köpt in tonvis med den färgen?!

Lönnen 13 sa...

Ja jag kan förstå din pappas kommentar,otroligt stora och fina dina blommor är.
Kul med en present så där!
Kram Anneli

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vad kul med gåva på posten.....

Ha nu en skön helg!!!

MiaMaria

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå vad bra att det kom fram. Jag tyckte sakerna passade både dig och Maria så himla bra. :) Jaaa, Ernst är uuuunderbar, han gör det så fint hela tiden. Jag ville flytta in direkt. Haha..Jag är så nyfiken på hur han har det hemma hos sig..ernst alltså..

Fredag, tjohoo!
Förresten, gud vad fina dina balkongblommor är, jösses, de stormtrivs verkligen.=)
Kram Madeleine

Huset vid ån sa...

Åh, Såå fint det blommar på din balkong! riktiga praktexemplar! Ha de så bra nu när du ska vara borta! Trevlig Helg! Kram Therese