lördag 4 juli 2009

En liten del

Äntligen lördagskväll... Åskan är på g igen, men det gör inte så mycket för tillfället.
Nu ska ni få se halva vardagsrummet. Det blir bara halva för andra delen är inte klar än. Vi ska ha matbord där och det ska hämtas från pappa i veckan hoppas jag.




















Köpte nya blommor till fönstret och hängde ett trähjärta i mitten.




















Hihi ser ni färgen på markisen? Lite läcker för att det är så ful färg. Men jag prioriterar inte den för tillfället.








































Allt detta är från Ikea. Tvn ser inte så stor ut men den är 50 tum :) Men om något år skaffar vi nog en större, fast i LED, supertunna tvn. Vi har nämligen börjat att tycka tvn är liten hihi.















Så soffhörnan då. Här ska det upp en hylla och lite tavlor. Till hösten hoppas vi köpa en nya soffa med fåtölj.
Ni ska få följa utvecklingen här, det kommer ju bli mer mys sen när allt är uppe och så.

Nu ska jag njuta av kvällen för jag är super duper trött.

Ha det gott.

8 kommentarer:

Ida sa...

Så fint ni har fått till det. Tänk att man kan hitta så mkt fina möbler på Ikea. Känner igen det där med TV-n, man blir visst aldrig nöjd.
Ha det så gott.
Kram Ida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åhhh vad fint ni har.... Snygg tv-bänk :) Vi har köpt den också, den är ju såå fin..

Har ni för er idag då?

KRAMM!!

Anki sa...

Jättefint blir det...ska bli spännande o se helheten när allt är klart! Eller, blir man klar nån gång!?...Jag tycker jag flyttar om o släpar hem nya grejer hela tiden! Bär ut o in, o sen tillbaka igen, haha...man blir visst aldrig nöjd!

Ha det gott vännen! Kramiz

StinasLoppis m.m sa...

Hallo, ser fint ut sängen vart ju jätte fin förstår att du trivs där Sommar Kramar /STINA

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!!Så himla fint o mysigt ni har det..ljust o fräscht!! Härligt...tack för rara ord hos mig!

Ha en jätteskön söndag!
~♥Millemamman-Kramar♥~

Villa Carl Larsson sa...

Så mysigt med allt vitt :) Och jag håller med dig. Jag tycker faktiskt inte att det gör så mycket att det är lite svalare ute nu. Dels behöver naturen få lite vatten också. Jag vet själv hur jag blir om jag inte får vatten haha.

Och vilken ljuvlig säng du visar i tidigare inlägg. Sååå fint, och kuddfodralen som din mamma har gjort - wow. Kan hon skicka nåra till mig hihi.

Kram Josefin

Ett ögonblick sa...

Det blir så himla fint och mysigt i er lägenhet.
Nu har regnet kommit till oss också, helt annan temp ute ikväll. Efter denna värmen kommer man väl att tycka att allt under 20gr är kallt.
Jag vill också gå på loppis, men det är dåligt med så´na här runtom.:( Kanske äker en sväng till "tygriket" i veckan, behöver ha lite ny inspiration.
Kul att du är kvar här i sommar!
kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Javisst, nu är ju det roliga igång.. Drömmer till och med om inredning, hi hi!

Krukan köpte jag i Kumla på Kumlas lagerbutik för ynka 39:-.. Vet du vart det är? Mkt fint har de faktiskt..
Köpte en lampfot också och när jag kom hem så var det ju bara att det var en amerikansk kontakt på den.. Hehe, inte så lätt att få den att lysa.. Stod en stund och grunna på vad jag köpt för skit *ler*

Har ni gjort i helgen då?

KRAMMMMM!