tisdag 14 juli 2009

Olidligt

Usch, usch nätet har inte fungerat och jag kan säga att det varit olidligt när man inte kunnat uppdatera sig på nätet. Bloggen saknar jag mest ju. Men nu fungerar det, men får se om det fungerar resten av veckan.
Men kan säga att pysslandet inte har blivit lidande. Har fått upp en hel del saker. Men det får ni se imorgon. Skulle bara säga HEJ till er alla :)
Ska ta mig runt till er alla ikväll.







































Vad gör ni annars? Jag sliter som en tok på jobbet, kommer hem och typ slänger mig i sängen på kvällarna.
Snart semester för min del.

Take care, kram

7 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Jag fick nästan panik häromdagen närjag trodde att vår skärmm till datorn lagt av. Som tur var hade något av barnen bara kommit åt en strömbrytare, puh! Förstår precis hur du känner det. Ska bli kul att få se ditt pyssel sedan!

Kramar Anna-Lena

Anki sa...

Hej & tack gumman!
Jag undrade var du tagit vägen!? Datastrul är skitjobbigt...har höst att flera haft det!
Å vad har du pysslat med? Ska bli spännande att se!

Kramisar!

Anki sa...

Aja...hört ska det va, hihi...tyvärr kan jag inte skylla på datorn, det är nog bara jag som har för bråttom 'fniss'

Kram igen!

Huset vid ån sa...

Vad skönt för dig med semester snart...Bra att datorn kommit igång också...Må så gott! Kram Therese

himlaverket sa...

Datorn är ett mänskligt påfund, det märker man när åskan slår ut rautern, som den gjorde för oss för två veckor sedan. Vilket strul det blev.
Nej, tacka vet jag hantverk och blommor.Inte så komplicerat.
Kram Ulla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå tjejen!

Samma här, bloggen blir inte mkt med tyvärr fastän jag har semester..
Vi håller på att måla huset så det blir inte mkt tid kvar att sitta vid datorn.
Vi tänkte måla på så fort vi kan så vi får vara lediga sen..

Hoppas du mår bra, jobba inte för mkt! KRAMIS!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Kul att ha dig tillbaka, jag undrade just vart du tog vägen. Du är så duktig på att göra stileben, jag är imponerad. Jättefint ser det ut. Jag håller med dig, visst är det irriterande när internet strular, jag fattar aldrig vad jag ska göra.. Jag ropar hjälplöst som en tjurig femåring efter N: hjääääälp mig NUUU..haha.. Igår la ljudet på tv:n av, jag tänkte: jaha, vad gör jag nu. Sen kom N på att vi kan ringa vår tv-box leverantör och sen funkade ljudet. Gud vad praktiskt att ha en karl i huset ibland. =) Tack för din adress, nästa vecka kommer ett paket med posten. kram Madeleine