onsdag 22 juli 2009

Ny spegel

Vad händer med vädret, det har varit toppen hela dagen, men när man väl kommer hem då minsann ska det vara mulet. Jaja, snart är det fredag och då bär det av mot Borås och Ullared. Blir en minisemester över helgen. *Längtar*




















Den här spegeln sitter nu i sovrummet, den har mamma en gång i tiden satt spets på när vi hade den i stugan. Vi hade samma smak :)















Skulle lätt kunna krypa ner i sängen nu, men först ska jag göra lite saker.

Idag blev jag superglad när jag kom hem, då väntade ett paket, men mer om det imorgon.

3 kommentarer:

Fias Drömmar sa...

Halloj!!!
Vad fint det är =)
Spännande att se vad paketet innehöll hihhi.
Åhh vad roligt med Ullared, paradiset!!!!
Kram Fia

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå vad kul har paketet kommit nu. =) Så du ska till Ullared din rackare, gud så skoj. Hoppas du fyndar. Jag och min mamma funderar på att åka dit men det är en bra bit från Stockholm. Tror du vi tycker att det är värt det? Fast vi gör nog något mer på vägen när vi ändå är ute och åker.. Kram Madeleine

Anki sa...

Vilken fin spegel...underbart med spetsen!
Tänk att en så enkel sak kan göra sån skillnad!
Ullared?...jag är inte ett dugg avundsjuk, hihi...Hoppas du hittar en massa fina grejer...& kanske stöter på min dotter & resten av "The Adams Family", haha...dom ska svänga förbi där i helgen!
Å paket är alltid kul...väntar med spänning!
Tittade in till Vita rummet idag...köpte ett litet kors & letade efter såna kantiga lyktor med text på...tror du har en sån!? Inte hittade jag nån heller!!

Pst, nu regnar det igen!

Gokramen!