torsdag 30 juli 2009

Tack, och fina dukar

Nu har ju precis Ernst slutat och det blev ju super fint... Favoritprogram helt klart.
Så måste jag TACKA alla för er omtanke om lilla Rocky. Han mår bra idag men sovit väldigt mycket.
För ett litet tag sedan handlade jag spetsdukar på en loppis och har en duk ifrån mamma. Kom på häromdagen att piffa upp fönsterbrädan med dem.




















Här är den i sovrummet. Av mamma... Ny lampskärm från Ullared.















Här är den jag handlade på loppis. Mer loppis på söndag blir det. Då bär det av till Kristinehamn, Degerfors och en här i Karlskoga.

Nu ska jag nog sätta mig ner och klippa till och nåla framtida syprojekt. Vet ni vad? Jag har hittat alldeles underbart tyg som ska bli gardin till köket nästa år :)

Ha det gott!

4 kommentarer:

Ida sa...

Hejsan Annika!
Vad mysigt du får i dina fönster och så kul att få nytta av dukarna.

Ha det så gott.
Kram Ida

Anki sa...

Hej vännen!
Vad fint det blev i fönstren! Ett bra sätt att använda dukar på!
Här kan jag knappt ha duk på bordet för katterna...dom blir som galna när det är nåt man kan ligga på! Fräscht med hår på bordet, NOT!!
Skönt att han är bättre, Rocky!

Ha det gott! Kramen!

Compact Garden sa...

Söta dukar du har..är lite svag för det själv som du sett :)
Kan du verkligen vänta till nästa år med att sy nya gardiner haha...

Ha en skön dag Kram Anne

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Så fint du har i fönstret!!!
Trevlig helg kram Agnetha