onsdag 29 oktober 2008

Utmaning

Jag har fått en utmaning med :) Av http://www.mittvitahem.blogspot.com/


Reglerna är enligt följande:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Då ska vi se :)

1: Jag har dille på ljusstakar i alla dess former.
2: Har städmani, knäppt men sant.
3: Har 3 tatueringar, den fjärde kommer nog att ske nästa år.
4: Har kontrollbehov
5: Vill ha en egen blomsteraffär
6: Bästa film är Batman, den senaste.
7: Älskar sambon min :)

Jag Väljer att utmana dessa:
Borta bra men hemma bäst

Mitt hem och jag

Emmas vita hus

Vitt blandat och lite annat

Eikkala

Vit och Pastell

Toivanen

Så där ja :) Happ snart kommer pappa vi ska måla lite innan jag börjar jobba. Sen ska jag måla och slipa lite till ikväll. Usch hatar när det är skitigt och stökigt här hehe.
Ha det gott

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ok Amaryllis.. Ska komma ihåg det. Gillar såna affär, där vi bor här i Örebro ligger en sån affär både blommor och inredning. Brukar gå förbi när jag är ute med hunden och dregla lite i fönstret :) Ha en bra dag... Kram Maria

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack för utmärkelsen och utmaningen..hihi...jättekul =) Grattis till din utmärkelse. Hur går det med renoveringen? Just nu står allt stilla hemma hos mig. Nu ska jag ut på en riktig långpromenad, hoppas på lite mossa och ris. Frågan är bara vad jag ska göra.. Nåväl, det är bara att låta kreativiteten flöda så blir det säkert fint.hihi... Ha en bra dag! Kram Madeleine

Anonym sa...

Utmaningen är antagen och avklarad :)

kram!

Sara sa...

Hejsan

Vad roligt att läsa lite om dig. Jag har också städmani :-)
Kram Sara