fredag 24 oktober 2008

Tradera fynd

Hej hopp i det tråkiga vädret.... Precis som det känns som kväll för att det är så mörkt ute.
Ska snart iväg och jobba.
Igår hade jag besök av min syster och hennes lilla Alfons. Så igår var jag dränkt att spya på tröjan. Men vad gjorde det hihih....



















Så söt så :) Vovven min passade honom hela tiden.
















Så kom ett utav mina Tradera fynd idag :) Små söta bullformar, men dem kommer jag spara till vår och sommarbaket.















Så fick jag tidigare i veckan dessa julgranshållare från Tradera. Dem ska få sitta i min gran som jag ska ha i hallen. Vita ljus så klart.




















Hoppas alla får en trevlig helg... Imorgon efter jobbet bär det av till Örebro för shopping. Likaså på söndag :) Pyssel blir det på kvällen...

7 kommentarer:

Ekebo sa...

Visst är det härligt att få mysa med bebis min syster har en dotter på tre månader.

Shopping i Örebro det blir det nog för mig med i helgen tänkte åka till Bra Begagnat.

Trevlig helg!

Kram Malin

Anonym sa...

Vilken liten charmknutte lilla Alfons verkar vara :)

Vad söt din hund är, vad är det för ras?

Fina fynd, julgransljusen är så mysiga, kommer bli fint det :)

Ha det så bra.
kram!

Sara sa...

Jaha var du du som budade hem dem (ljushållarna) ;-) Jag bjöd på några också men bättre lycka nästa gång, jag är inte bitter ha, ha, ha! De är jättefina. Ha en fin helg.
Kram Sara

Madeleine Berglund sa...

Hej hej! Oj vilken söt liten Alfons. Vovven är också jätte fin. Vad är det för ras? Jag vill så gärna ha en goldenretriver. Men det blir det nog när vi bor lite större och har en gräsmatta att gå ut på. Vilka traderafynd, tjusigt, jag har aldrig riktigt satt mig in i det. Om du ska besöka Stockholm någon gång MÅSTE du besöka butikerna Ambiance, Årstiden, Syster Lycklig och Rosendals Trädgård. Det sistnämnda är riktig mysfaktor eftersom det ligger så vackert fast ändå mitt i stan. Hoppas du gör riktiga fynd idag, håll mig uppdaterad, haha. Trevlig helg, nu väntar en timmes träning för min del! Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Ps. På onsdag börjar Leila. Det får man INTE missa..Då är det fest!

Lily of the valley sa...

Hej! Kul att du lämnade en kommentar så jag hittade din fina blogg! De ljushållarna skulle jag också vilja ha... Fina saker du köpt på Fridas Gård.
Kram Lily

Skomakartummen sa...

Bäbisar luktar sååå gott, dock inte direkt efter spyan.... Den granen kommer bli så fin.

Ha det så gott i örebro
kram sari