söndag 26 oktober 2008

Lördagens utflykt

Idag kommer lite bilder på det jag fick hem med mig igår från Örebro. Inte var det mycket för ingen hade ju något. Allt var slut. Men vi ska dit igen idag och shoppa lite.




















Jag älskar orkideer... Speciellt vita då :) Så denna fick följa med hem från Ikea. Står nu på köksbordet.














Det blev en del ljus. Det här är bara några :) Dem ska få komma till sin fulla rätt vid första advent.















Det här hjärtat sydde jag i somras men har inte fått sin plats än. Men tror jag vet vart jag ska ha det så bilder kommer på det.

Nu ska vi åka igen. Trevlig söndag till alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla för fina ord om vårt sovrum :)

Vilken vacker orkidé du har köpt, de är otroligt fina.

Sött hjärta, hoppas du hittar rätta platsen åt det.

Ha det bra.
kram!

Ekebo sa...

Hoppas du hittade det skulle idag istället. Sött hjärta!

Kram