fredag 17 oktober 2008

Jag lyckades

Yes, jag hann ju pyssla lite idag. Satt här framför datorn och så kom jag på att hämta in mossan och börja. Nu blev ju inte bilderna dem bästa när man är ivrig och ska ta på kvällen. Men kanske kommer fler bilder imorgon på detta.




































Ni får ta hänsyn till placering och ljus. Men denna ska stå vid tvn, och där är det fr mörkt att ta kort nu, plus att jag vill inte ha med en del av våran 50 tummare till TV.
Ljuset är faktiskt från Guldfynd och doftar kanel. Doftar ljuvligt :)





















Gjorde även ett litet fat som ni ser, men gav upp och tar en bättre bild imorgon.

Imorgon kommer pappa och han ska hjälpa mig med lite saker som jag inte klarar själv för tillfället. Så ska jag ju jobba några timmar med. Hoppas det kommer mycket folk.

Hej hopp på er.

5 kommentarer:

vit och pastell sa...

Hej Annika!
Vad kul att du hittade min blogg. Du får såklart länka mig.
Visst blir man ivrig att lägga ut bilder. Nu på vinterhalvåret får man ta tillvara soliga dagar och ta så mycket kort man kan för att spara till dystra och mörka dagar. ;-D

Trevlig helg!
Maria

Emmas Vita Hus sa...

Hej Annika!

Vackert arrangemang du gjort! Önskar dig en fin dag, nu skall vi ut på promenad

Kraam!

Anonym sa...

Vad fint du har gjort!!!
Jättesnyggt i den höga skålen.
Ljuset luktar underbart, jag var tvungen och sniffa på det igår när jag var nere på stan.

Hoppas allt är bra med dig annars.
kram!

Mjuka sa...

Så fint pyssel du gjort!!
kramar M

Vitt och blandat sa...

Hej. Vad fint du gjorde å vad superfina advents 1 2 3 4 du införskaffat!! Själv är det så mycket helatiden att jag inte ens hinner städa =( får väl ta det till helgen - typ!.. Varm kram/Anneli