måndag 27 oktober 2008

Nu gick det bättre

Hej hej!
Nu är det måndag igen. Många som ogillar måndagar men jag tycker dem är helt ok.
Jobbar bara 3 timmar idag så kanske därför jag gillar måndagar :)
Jaa, igår lyckades jag bättre med shoppingen. Jag köpte hem en hel hög handdukar från Ikea dem där för 2 kr. För här ska det sys på spets på dem och ge bort i julklapp. 2 st ska jag nog ha själv med.

Så om ni någon gång är på Marieberg i Örebro, missa inte affären NIce. Så underbart mycket fina saker från bla. Bruka, Sia, House doctor och IB Laursen. Jag fick gå in 2 ggr där för jag hade beslutsångest vad jag skulle ta hihi.














Men det blev dessa söta för bara 15kr styck från House Doctor :)














Så gjorde jag en strut av papper från Panduro, med kanel i. Köpte även tags därifrån. Ska skriva med svart penna sen.















Så ljusstaken där blev det med. Den också från Nice.
Självklart blev det servetter som var jättesöta från Ikea.















Igår kväll satt jag och bläddrade i Panduros katalog. Ååå vad mycket det finns som jag vill ha.
Men jag ringade in en del och markerade sidorna så min sambo lätt kan se vad han ska beställa till mig i julklapp. Jag var ju tvungen att visa honom med och förklara hihi.
Ska visa er en annan dag vad det var.

Trevlig måndag till alla.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara ljusstakar du har köpt :)

Fin strut du har gjort, mysigt och fylla den med kanel.

Panduro ja, vad finns det man inte vill ha där i, jag får sån beslutsångest när jag tittar i katalogen så jag vet inte vad jag ska beställa först.

Ha det bra.
kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Vad mycket fint du köpt. Det är verkligent tråkigt när man blir besviken över att butikerna inte alltid har det man är ute efter. Jag måste fråga dig som är expert på det här med mossdekorationer och kransar. Jag har nämligen själv tänkt plocka lite mossa och göra något kreativt. Men är det inte väldigt mycket kryp i mossan? hur gör du? kram Madeleine

Nettan sa...

Vad fina grejor du hittat! Tänk att det ä så kul att shoppa lite;-)kul att du kikade in hos mig! Ang butiken du undrade över-Annies så ligger den precis bredvid choise i Fristad, alltså lite utanför centrum! Och Hjärterum ligger precis nere vid kanalen så den hittar du utan problem!
Kram Nettan

Mjuka sa...

fINA SAKER DU KÖPT!!
kram M

Sara sa...

Hejsan

I Marieberg har jag aldrig varit, vi åker förbi ibland (Mannens syster bor i Lindesberg) men vi har aldrig stannat. Fina saker du köpt.
Kram Sara

Anonym sa...

Om du kikar in hos mig så har du någonting att hämta, någonting som du verkligen är värd :)

kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!En örebroare till? Skoj.. Håller med om att Nice kan man ej missa. Bästa affären, köpte en medecinlåda där sist från Bruka. CE inne i stan har mkt fint också. Har du varit där? kram maria örebroare också :)