fredag 3 oktober 2008

På beställning

Ledig idag då :) Har varit på inventering nästan hela veckan :) Falun Borlänge var vi till. Lika kul denna gång med. Men hotellet vi sover på där har svinkalla rum. Men man sover gott då iaf.

Idag har jag hunnit att göra en krans till våran dörr. Denna krans kan man även beställa av mig. Har tyvärr slut på zinkhjärtan men jag dekorerar med annat fint. Man får välja mellan röd eller vit ljung. Detta kostar 110kr inkl frakt.



















Om man vill så lägger jag till grejer på kransen.
Tyckte den blev så enkel och fin. Sen är den ju hållbar.

Nu ska jag städa, sen ska vi hämta golvet och färgen till hallen. Nästa vecka sätter pappa och jag igång med målandet. Såvida det inte blir förhinder.
Ska ju även in på operation snart :( Uuu fobi för att sövas och fobi för att ligga på sjukhus.
Men det ska väl gå det med.

Ha en trevlig fredag :)

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken fin krans!
Bra pris också.

Jag skall ju snart flytta så nu ligger jag lågt med dekorering.

Lycka till med operationen!!!

Kram Maud

Anonym sa...

Vilken jättefin krans!

Skönt och ha fått vara ledig idag. Är du ledig nu till helgen?

Vad kul och snart få börja måla, ska bli spännande och se hur ni får det.

Låter inget kul med operation men det kommer säkert att gå bra.

Kram!

Anonym sa...

Tack :)

Pappret kostade 9:-/st. Det är ett scrapbookingpapper men jag tänkte pröva och se om det går och göra något annat av det :)

Kram!

Madeleine Berglund sa...

hej hej! Vad duktig du är på att göra kransar. Jättefint! Jag är imponerad. Mycket fina höstplanteringar också. Jag köpte en STOR vit ljung idag. Alltid lika kul att köpa växter. Det är lite dött på min blogg just nu, det finns inget hopp för min digitalkamera enligt experterna. Så nu får jag spara till en ny. Trevlig helg, lycka till med renoveringen! Kram Madeleine