tisdag 14 oktober 2008

Shopping

Nu har jag med Allers julspecial.... Var ju bara tvungen att gå till affären och köpa den. Så nu har jag förhoppningsvis underbar läsning idag.

Så har jag shoppat på Fridas gård och det blev detta.














Dessa fina till adventsljusstaken jag ska ha i stora rummet.




















Två stycken av dessa fina kors. Ska ha dem till blockljus på en fin bricka som ska pyntas till jul med hyacinter m.m.
Denna bricka är

















Det blev den stora. Såg större möjligheter med den :)

Hur mår ni idag då? Jag mår bättre men det kliar ihjäl i stygnen... hihi

Guuuud vad jag längtar till jul. Redan nu i november ska jag börja baka lussebullar, och börja pyssla eftersom jag kommer att jobba så mycket i december att jag antagligen inte kommer hinna så mycket. Icke att förglömma så fort stygnen är borta börjar pappa och jag måla hallen.

Ha en fin tisdag...

7 kommentarer:

Mer av allt sa...

Vilka fina hjärtan med siffror. Det blir fint till jul.

Ha det bra och klia inte!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ååå vad mycket fint du har köpt, vad roligt. Jag har beställt en systemdigitalkamera, en riktig storinvestering. Hoppas på fina bilder, hihi, så jag är väldigt förväntansfull. Fast jag måste erkänna att det är roligare att lägga pengar på inredning. Jul jul jul strålande jul, vi hälsar dig välkommen. Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Ps. Hoppas du mår ännu bättre efter operationen nu... Roligt att ha lite renovering att se fram emot. ds. =)

Anonym sa...

Gud så mycket fint du har köpt!!!
Hjärtanen med siffror fastnade jag verkligen för.

Skönt och höra att du mår bättre men jag förstår att stygnen kliar, härligt när du blir av med dem.

Jul...finns det något underbarare än jul...
Jag längtar så jag tror jag blir galen :)

Kram!

Skomakartummen sa...

Vilka fina grejer du köpt, väntar på paket från Fridas i veckan.. köpte en stor madonna... Till och med maken tyckte den skulle passa hos oss. Kram sari

Hanna / i ett gult litet hus sa...

Tittar tillbaka :)
Mysigt du har det!!

Jag länkar till dig om det går bra?
Om inte tar jag bort det igen :)

Kramar Hanna

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Visst är det bara så härligt att börja planera för julen! Här är tankarna i full gång. Saker som ska köpas, saker som ska pysslas. Ja - nog ser jag fram emot julen!!!