onsdag 29 oktober 2008

Jobb jobb

Jaha, dagarna är fulla av aktiviteter. Så nu tänkte jag visa lite av vad jag pysslar med när jag inte jobbar.




















Har gjort en gravkrans till en jobbarkompis till min sambo. Hoppas hon blir nöjd och att den kommer att stå sig.

































Gjorde även ett mosshjärta till mammas grav :)

Jaa, imorgon blir det jobb hela dagen. När jag kommer hem blir det att måla ytterligare en vägg. Golvet ni ser på bilden kommer bli ett mörkt klick golv. Det kommer bli sååå fint. Så måste jag torka mer apelsiner. Tips är att sätta ugnen på 50 grader och lägga in skivorna där tills dem torkat eller är lite gyllenbruna.



















Här ser ni en skymt av renoveringen. Blää hur kunde jag välja den där gröna färgen. Men då var jag inne i en grön period. Tur att man kan måla över :)
Ska iväg till en affär här i stan som heter hus No 4 och beställa en vit fin hatthylla. Tror dem har en hemsida om ni vill kika in där.

Ha det gott alla. Lämna gärna en kommentar det uppskattas jättemycket av mig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kransar :)

Vad härligt att ni börjat med renoveringen, ska bli kul och se det färdiga resultatet :)

Ha en bra dag.
kram!

A home far away sa...

Otroligt fina kransar jag är säker på att hon blir nöjd:-

Ha en fin kväll

Kram Gunilla i Singapore

Sara sa...

Åh så fina kransar, dom är perfekta.
Ha det så fint.
Kram Sara

Skomakartummen sa...

Fina kransar... hittade ingen mailadress till dig... tänke berätta lite hur jag gjorde när jag startade... blir sååå långt...
eikkala@hotmail.com
Kram sari

Anonym sa...

Tack Annika för den fina utmärkelsen den värmer!!

Så vackra kransar du gjort!! Visst är det roligt att pyssla och tillverka själv, de blir mycket finare tycker jag och det är känsla bakom det man gjort. Jag har funderingar på att prova och göra mosshjärtan, stod och kikade på sådana i går och tänkte att jag ska prova själv:-)

Fortsatt skön allhelgonahelg önskar jag dig!!

Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack, jag gillar väskan mycket.. Jag hittade lite mossa, jag gjorde mycket enkla saker. Inte alls lika fint som det du gör. Du ser mina fantastiska kreationer på bloggen, hihi. Hittade du något på butiken som hade 20 procent? Vad kul att du renoverar, speciellt när grovgörat är klart och det blir dags för piffet. Lovely. Jag var in i en så fin inredningsbutik idag, men jösses vad dyrt det var. Man ville HAAA AAAALLT.. Har du varit i klädbutiken Noa Noa, my god, man blir sjuk av både inredning och kläder. Habegäret var mycket stort. Kram Madeleine