onsdag 8 oktober 2008

Tips Tack!

Så har jag gjort mitt första mosshjärta och blev inte alls nöjd. Men träning ger ju färdighet som dem säger.
Men jag undrar om det är någon som har bra tips på hur man gör när man gör mosshjärtan med hönsnät? Hur gör ni?













Nu hade jag ingen fin mossa kvar heller. Så orkar jag i helgen ska jag ut i skogen och plocka.
Måste ändå ha eftersom jag fått in 4 beställningar på kransar. Den ena är en gravkrans, så det ska bli kul.

Så har jag gjort ljusdekorationer. Kommer kanske att prova att sälja dessa på tradera.













Nu ska läsa Allt i hemmet en gång till. Började att prenumerera på den och den var ju toppenbra :) Längtar till nästa nr då de ska visa julpyssel i vitt.
Imorgon ska operationen göras så jag ska bara vila idag.
Ha det toppen so long.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det var ett gott försök för att vara första gången :) Jag hade absolut inte klarat det. Vänta du bara, snart är du proffs på och tillverka mosshjärtan :)

Fina ljus, så kul och sitta och pyssla med sådant.

Måste nog ta och kika i allt i hemmet.

Lycka till på operationen imorgon.

Stor kram!

Skomakartummen sa...

Den är jättefin... Men du jag vet http://alskarsott.blogspot.com/
har en jättebra beskrivning på en mossnalle av hönsnät... Kanske ngt?? Inlägget var från i julas...
Givetvis får du länka till mig ;0)
Ha en trevlig kväll kram en dunderförskyld sari

PS en bra idé med tradera...

Linda sa...

tack:)säger detsamma. fina kransar du gör också! kram

Anonym sa...

Jag hoppas operationen gick bra.
Ta hand om dig och ta det lugnt!!!

Kram!