fredag 17 oktober 2008

Tråkigaste inlägget

Hej hej...
Idag skiner solen och jag är på topp. Var igår till sköterskan och inga stygn har gått upp och allt ser fint ut så nu har jag bara sårtejp däröver.Vilker är superskönt.

Idag blir det ett utav dem tråkigaste inläggen på länge. Men vill förklara varför :)
För det första, ska jobba idag och imorgon så jag hinner inte göra något kul idag. (Förutom att jobba) Men jag har ett projekt på gång.
Projekt Kanel :) kanel,mossa, apelsin och glasfat. Sen säger jag inte mer.Förhoppningsvis
kommer det en bild imorgon på det.















Hela helgen ska jag vara själv hemma. Sambon ska till Borås och spela spel, alltså WOW... Moget va? :) Så jag sitter vid min gamla bärbara dator som jag hatar. Men men bättre än inget.

Vi syns och hörs...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra att såret ser så bra ut :)

Trist och behöva jobba så mycket men det är snart över ska du se :)

Nu blir jag väldigt nyfiken på vad det är du planerat att göra, ska bli kul och se :)

Trevlig fredagkväll.
kram!

Skomakartummen sa...

Mmmm.. kanel och mossa... kan det vara något juligt? Nyfiken..
Halmstomme... det var ett bra tips, var får man tag på sånt när det inte finns längre ute på åkern?

kram sari

Miss Agda sa...

Hmmm... julpyssel? :) Kanel doftar (och smakar) så himla gott