söndag 5 oktober 2008

Stora rummet

Idag är det verkligen en regning söndag. Men idag blir det söndagsmiddag här. Pappa kommer :) Så jag håller på just nu och gör en stek. Hoppas den blir god.
Snart en ny vecka. Väldigt nervös eftersom jag ska till doktorn imorgon inför operationen. Jag hoppas det går bra.

Här kommer lite bilder på ena delen av stora rummet.



































Så då ska man återgå till steken, sedan börja tvätta med. Phua denna söndag komme rusa förbi den med.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja usch ja, här regnar det också, ett riktigt höstruskväder.

Så mysigt ni ser ut och ha det i stora rummet :) Så fint med bruna detaljer.

Mums, låter gott med stek, hoppas ni får en mysig middag. Själv ska vi äta en varm god soppa, passar bra idag :)

Lycka till med operationen, det kommer gå bra, tänker på dig!!!

Kram!

Anonym sa...

Tack tack :) Ja det är kul och pyssla.

Har ni haft en mysig middag tillsammans?

Kram!

Helena sa...

Så du har varit i Borlänge!! (där bor jag)Inte så kul med kallt hotell!
Fina kransar du gör, har försökt men jag får inte till det riktigt....
Lycka till hos doktorn!
Kram Helena

Skomakartummen sa...

Inte ska du vara rädd... allt kommer gå bra. Doktorer är snälla och hjälpsamma *kram* men jag förstår ändå att det känns jobbigt, har också tyckt sjukhus är läskiga. Kram sari

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å vad gott med stek!

Här har det verkligen varit si och så med vädret i helgen. I går upplevde vi nog allt...

Vilken fin krans du visade i förra inlägget!

Skomakartummen sa...

Upptäckte knepet var styvare papper...
Kram Sari

Pysseljunkie sa...

Hej!
Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)
Ljusstaken köpte jag på Panduro i fredags, blev helförälskad i den! Inte så dyr heller, 139 kr, helt överkomligt tycker jag.
Ja, jag älskar att pyssla - det är livet!
Ha det så bra,
Kram Sophie