lördag 11 oktober 2008

Piggare

Idag är jag en aning piggare men har väldigt ont i armhålan och kan inte sträcka på armen fullt ut, det blir tydligen så när man opererar i bröstet. Mm tog bort en knöl där. Men dem tror väl att den var godartad. Men blå är jag hihi.... Lite kul får man ha åt det.
Jag vet att när jag vaknade till och pratade med doktorn fick jag till ett leende och sa: "åå vad jag har sovit gott" Det är att vara positiv det.
Jaja idag ställde jag fram min ljusstake på köksbordet.



















Denna hittade jag på en loppis för 1 år sen och målade den vit. Sen har jag inte använt den förrän idag. Eller ja, den fick komma fram idag.



















Trevlig helg till alla! Kram

6 kommentarer:

Vitt och blandat sa...

Hej vad kul att du vill vara med! Lycka till, kramar/Anneli

Skomakartummen sa...

Skönt att allt gick bra. Fint med lite tända ljus. Tänk vad lite färg gör.. Kram sari

Anonym sa...

Tack :) Ja plättar i luften stämmer nog.

Vad skönt att operationen gick bra. ta det lugnt och vila ordentligt.

Vilken fin ljusstake :) Ser nästan ut som den som jag har.

Kram!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja visst hjälper det att vara positiv. Med ett leende kommer man faktiskt långt.

Ljusstaken är jättefin. Och jag gillar de ljusmaschetterna!

Ha en bra start på veckan!

Emmas Vita Hus sa...

Tur att det gick bra! Vila dig lite nu så du får nya krafter!

Vacker ljusstake du visar!

Kram!

Mer av allt sa...

Kul att du hittade mig för då hittade jag dig! Vilka fina kransar du gör! Ljusstaken gillar jag jättemycket - du är dessutom värre än mig. Adventsljusstake redan... :-)

Krya på dig!